Hema poppenhuis goed van kwaliteit?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi allemaal.

mijn schoonvader belde net op, of ik iets wist voor sinterklaas voor onze dochter.
    En aangezien dat ze al zoveel heeft, kan ik nog 1 ding bedenken wat ze eventueel wel leuk zal vinden.
    Dat is dus een houten poppenhuis.
    Ik heb eigelijk deze op het oog KidKraft Chelsea Poppenhuis - KidsFavorites.nl
    Maar die is behoorlijk prijzig.
    Dus ik heb er nu ook eentje gezien bij de Hema. die vindt ik persoonlijk wel minder als die van Kidkraft, maar die is wel een stuk goedkoper.
    Nu is mijn vraag is die van de hema goed van kwaliteit?
    Of zeggen jullie dat die van Kidkraft helemaal geweldig is.

Ik ben zo aan het twijfelen of ik wel voor de hema poppenhuis moet kiezen terwijl ik helemaal fan ben van die van Kidkraft.
    En dat ik dan toch niet beter iets anders kan bedenken en het poppenhuis van Kidkraft voor haar verjaardag doe.

Nou dames help me :) wat kan ik nu het beste doen?

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hmm ik heb die van de hema net gekocht voor sinterklaas, maar ik kan dus nog niet zeggen hoe hij is, want hij is nog ingepakt.

3. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Natuurlijk is het huis dat jijzelf had uitgekozen veel mooier. Maar...vind je 100 euro voor een poppenhuis niet wat veel???? Moet zeggen dat ik dat erg veel geld vind, en denk dat je vooral voor het merk betaald.
    Ik vind die van de HEMA ook erg leuk, en 20 euro een mooie prijs! En ik dnek niet dat jouw dochtje het erg zou vinden hoor! ;)

4. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Kan niks zeggen over de kwaliteit van het hemahuis, maar vind hem erg leuk en over het algemeen is de kwaliteit van hema goed.. Ik denk dat het een leuk cadeau is en haar verjaardag duurt nog lang, denk dat ze er al met veel plezier mee kan spelen..

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou het is het hema poppenhuis geworden:) 100 euro is inderdaad best door voor een poppenhuis.
    Alleen nu heb ik een probleempje, de meubeltjes zijn overal uitverkocht bij de hema :(
    Weet iemand waar ik nog meer losse meubeltjes kan kopen of bestellen?

Deel Deze Pagina