IK loop nu bij de gynecoloog omdat ik hoge bloeddruk had en omdat ik veel vocht en en hoofdpijn heb en oorspronkelijk volgens de eerste echo was ik nu dus 30 +4 dagen en al me echo die ik al heb gekregen tussen tijd kwamen allemaal overheen maar aangezien ik veel hindernissen heb gehad in me zwangerschap 2keer in het ziekenhuis gelegen ivm vruchtwater verloren met 25 weken ongeveer en weinig vruchtwater maar nu ben ik voor het eerst na me gyn geweest omdat de vk het verstandiger vond dat ik daar onder controle bleef gingen ze me weer een echo maken en bleek dat ikal32weken en een paar dagen dus 2weken verder er werd dus wel gezegt dat ik een groot kindje kreeg maar bij me eerste was ook 8.5 pond en bij deze is word dat ook wel zeker weten maar nu is me vraag eigelijk waar gaan ze nou vanuit de echo van de gyn of die van de vk want als deze nu 2 weken verder loop en ik ben met 40 weken (op echo van de gyn) nog niet bevallen ben dan hoop ik toch echt wel dat ze hem gaan halen want ik ben al echt dik en heb al vanaf dat ik vruchtwater heb verloren hardebuiken en echte krampen en heb er echt geen zin meer in ik kan gewoon niet meer genieten sorry van dit lange bericht ik ben nieuw hier dus dan weten jullie me geschiedenis een beetje maar ik zit er gewoon heel erg mee want heb echt al een dikke buik dat ik al moet bevallen
jeetje! en wat voor een verhaal. Ik zou het gewoon aan de gyn vragen. Dan weet je gelijk waar je aan toe bent. Wij kunen wel gissen maar daar heb je niet zoveel aan. Ik wens je heel veel sterkte en geluk!!! hopen dat je verder bent als verwacht dan eigenlijk hé??? Groetjes monique
ja dat hoop ik in iedere geval wel want zo heb ik er echt niet zo veel zin in en dan telkens die krampen wat ik nog steeds heb en het speelt van me zus ook nog is mee die in april was bevallen en gezond en wel en een paar uur later kreeg hij complicatie`s en uit eindelijk overleden dus dat speeld ook onbewust mee dat ik er mee bezig ben groetjes miranda
De echo van de gynaecoloog mag je waarschijnlijk nu aanhouden. Maar ik begrijp iets niet. Je zegt met 25 weken vruchtwater te hebben verloren. Ik mag dan toch aannemen dat je vanaf die tijd al bij de gynaecoloog onder controle bent?? En zeer zeker al vaker terug bent geweest in het ziekenhuis. Kan me nauwelijks voorstellen dat dit niet zo is. Kwebbel
ik heb boven in een scheurtje gehad wat weer hersteld is waar door ik een heel weekend in het ziekenhuis heb gelegen en had na die tijd niks mee verloren en ik was in den haag opgenomen waar me vriend woond ik woon zelf vlak bij ponyparkl en ik mocht zondags weer na huis toe om smaandags de vk gelijk bij me langs moest komen en dat heb ze gedaan en die heb me door verwezen na de gyn in zwolle daar heb ik uiteindelijk weer in het ziekenhuis gelegen om allelij onderzoeken te doen en daarna weer voor een controle en daar bleek dat ik al voldoende vruchtwater heb aangemaakt en dat ik wel weer na me vk kon gaan en dat heb ik gedaan en 3 weken later moest ik weer heen voor controle en me vk heb me door verwezen na de gyn omdat ik hoge bloeddruk en alles weer had en dat ik in3 weken tijd 6 kilo was aangekomen door me hoevele vocht ik bij me heb ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is (ben namelijk niet zo goed in deze dingen op te schrijven 0
Hoi miranda, Je bent wel duidelijk hoor. En dat ik dat raar vind daar kun jij niets aan doen hoor , maar ik snap niet dat ze je weer retour verloskundige hebben gedaan. Maar goed dat is gebeurt. Ik denk dat het goed is dat je weer terug bent bij de gynaecoloog. Niet alleen vanwege je hoge bloeddruk en klachten, maar ook vanwege je hoge vliesscheur die je gehad zou hebben. Al met al sta je nu onder goede controle. Hopelijk heb je verder nog een fijne zwangerschap. Kwebbel
ja dat vonden wij ook heel raar....en uiteindelijk ben ik er weer maar goed ik hoop dat het allemaal wel beter gaat dat staat bij mij echt voor op nu groetjes