Zwanger (juli 2009) en zooo onzeker

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Pippie1976, Nov 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

Nov 8, 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben vandaag 6 weken zwanger. We hebben maar 3 maanden 'geprobeerd', dus het was een grote verrassing dat het al zo ver is! Ik ben er heel blij mee, maar durf aan de andere kant ook niet blij te zijn: wat als het fout gaat? Ik voel me ook helemaal niet zwanger. Wel (af en aan) wat last van mijn borsten en af en toe buikpijn, maar verder helemaal niet. Ik ben bijna aan het hopen dat ik misselijk word en boven de wc mag hangen, dan is het tenminste echt... :D
    Gewoon maar afwachten denk ik, en proberen ervan te genieten. Ik hoop op dit forum ervaringen te kunnen uitwisselen en te horen hoe jullie omgaan met die vreselijke onzekerheid :( .
    Ik ben 8 juli uitgerekend volgens de huisarts. Ik ga deze week een afspraak maken met de vk.
    Groetjes!

2. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd :D

3. iniminie

iniminie Bekend lid

Oct 11, 2008
    974
    0
    0
    gefeliciteerd :)

hopen dat je boven de pot kan hangen,hmm dat begrijp ik niet helemaal
    ik zou dat daarom echt niet willen,je kan stikke zwanger zijn en nergens last van hebben,is toch veel fijner ;)

4. angelique83

angelique83 Bekend lid

Jun 28, 2007
    819
    0
    0
    Zoetermeer
    Gefeliciteerd :)

Zo ben stikjaloers :confused: Ik hing met 4,5 week al boven de wc en wist me geen raad met me boobs omdat ze zo zeer deden..
    Moet je juist blij mee zijn :)

5. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,059
    0
    0
    Winkel
    Daar moet je zeker blij mee zijn. Ik ben juist superblij dat ik me nog misselijk voel en hoop ergens dat dat wel weg gaat blijven, maar ja ik heb het niet voor het zeggen. Was bij mijn eerste twee zwangerschappen ook niet echt extreem misselijk. Bij mijn oudste wel wat en had problemen met bepaalde voedingsmiddelen maar voor de rest viel het allemaal mee en ook bij mijn twee zwangerschap ging het goed en had ik nauwelijks last van dingen die ik niet lustte.

6. Pippie1976

Pippie1976 Bekend lid

Nov 8, 2008
    798
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik weet oolk wel dat dat nergens op slaat, maar op een of andere manier lijkt het voor mij échter als je er ook misselijk bij bent. Maar ik zal proberen er van te genieten, dank voor de tip!

7. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan.

Liefs wolly :)

8. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Heey meid!
    Gefeliciteerd en gewoon genieten! De onzekerheid hoort erbij en geloof me zelfs als je misselijk bent zoals ik was, ben je evengoed nog onzeker. Zodra ik eens een dagje niet misselijk was, dacht ik al oh jee misschien is er iets fout. Maar het wordt steeds leuker zodra de weken verstrijken en als je eenmaal een goede echo hebt gehad kun je er wel van uitgaan dat alles goed komt.
    En eenmaal moeder verdwijnt de onzekerheid niet.... ;)

Fijne zwangerschap!

9. passie83

passie83 Actief lid

Nov 12, 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    ik ben nu iets meer dan 6 week zwanger van de eerste en merk er ook weinig van. heb wel wat gevoelige borsten en wat buikpijn maar verder nergens last van, voel me ook nog niet echt zwanger hihi, maar dat komt nog wel

10. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

Oct 23, 2008
    1,059
    0
    0
    Winkel
    Mijn ervaring is dat het soms nog wel even kan duren voordat je echt het gevoel hebt zwanger te zijn. Helemaal precies weet ik het niet meer omdat mijn dochters al 4 en 5 jaar zijn. Ben nu ook bijna 5 weken zwanger en het enigste wat ik tot nu toe merk is dat ik moe ben maar meer ook niet eigenlijk. Ja wat stemmingswisselingen, maar dat hoort er ook wel bij.

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ik ben momenteel ook zwanger alleen het gevoel van heb ik al bijna een week ofzo. ben helaas nu al ruim een week misselijk en sinds het weekend hangen me (.)(.) in de weg :p ze zijn behoorlijk gevoelig echt niet leuk meer

12. lila07

lila07 Actief lid

Oct 29, 2007
    298
    0
    0
    België
    Proficiat! Moeilijk als je niets voelt, moeilijk als je wel iets voelt... Het blijft gewoon onzeker de eerste 12 weken en daar draait het allemaal om, denk ik. Als we allemaal wisten dat het goedkwam, dan dachten we niet verder na over kwaaltjes of niet ;)

13. sarah2811

sarah2811 Nieuw lid

Nov 13, 2008
    1
    0
    0
    Hoi Margit!

Ook bij mij net hetzelfde verhaal, enkel ik ben 5 weken ver en is uitgerekend voor de 12 ste juli. (1 ste keer, na ook drie maand proberen :D , had ik ook nooooiiiitttt verwacht!)
    Ook niet misselijk, wat pijn aan de borsten en verder wat steekjes in de buik, dan ben ik ook zo ongerust, het gaat toch niet fout, naar de wc lopen als ik iets voelt. Met dit hier allemaal te lezen ben ik misschien toch wat geruster!
    In ieder geval zoals mijn dokter het zei probeer vooral te genieten!

groetjes Sarah

14. wbpepe

wbpepe Actief lid

Nov 8, 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    GEFELICITEERD! Geniet er maar van!

groetjes, Linda

15. hellen83

hellen83 Actief lid

Nov 16, 2008
    461
    0
    0
    van harte allemaal met jullie zwangerschap

na 10 maanden met daarin een bbz is het nu ook voor ons raak.
    super blij :p helemaal omdat het vruchtzakje in de baarmoeder zat...
    maar dus ook nog steeds erg onzeker over alles

liefs hellen

16. Luc

Luc Lid

Oct 29, 2008
    36
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Zegt niks hoor meid, ik heb bij mn miskramen juist veel meer kwaaltjes gehad dan bij mn goede zwangerschappen ;)
    Bij deze knul kwam t allemaal vanaf zo'n 6 á 7 weken en zelfs na 12 weken nog misselijk geweest, zonder te spugen.
    En mijn borsten zijn dir x extreem gevoelig.

18. Estha

Estha Actief lid

Nov 12, 2008
    487
    4
    18
    Gefeliciteerd!

Ben ongeveer net zo ver en inderdaad ook onzeker dat er wat fout gaat... Heb wel flinke pijn aan mijn borsten, hoofdpijn en die pijntjes in mijn buik. En ja, hier ben ik dan wel 'blij' mee zodat je het gevoel hebt dat het dan nog wel goed zit.

Groetjes

19. moeke321

moeke321 Bekend lid

Aug 17, 2008
    723
    0
    0
    van harte! ik heb gisteren pas ontdekt dat ik zwanger ben... kan me de onzekerheid dus helemaal voorstellen. Heb ook zo getwijfeld of ik het al aanmijn ouders moest vertellen, ga morgen naar ze toe!

hier ontzettend pijnlijke boobs en een soort van knoop in mijn maag, heb al een week al mijn broeken openstaan, vond het al verdacht

20. bolnootje

bolnootje Nieuw lid

Nov 17, 2008
    3
    0
    0
    Niet misselijk? Daar zou ik lekker van genieten.
    Ik dacht er eerst ook geen last van te hebben, maar vanaf de 6de week is het raak. Hoef niet te spugen, maar de hele dag vlagen van misselijkheid en veel buikpijn. Vorige wk met vaginale echo het artje zien kloppen, dus moet me geen zorgen maken, maar ja het blijft spannend toch?!

Enne ook juli 2009 uitgerekend! Ik ook, de 1e juli... een zomerkindje!

Veel succes!

Share This Page