even van me afschrijven....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door koesterhoop, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ben zo teleurgesteld in mijn eigen!! ik kan niet meer positief denken
    :(
    ik heb het echt zwaar met het zien van zwangere vrouwen, vroeger zag ik dat graag "zwangere vrouwen" nu moet ik echt men tranen inhouden, ik weet ben nog maar een jaar bezig maar pffff het is echt zwaar IK WIL GEWOON EEN KLEINTJE!!! ik wil baby kleren kopen ik wil wandelen met mijn man en met onze baby in de hand,

sry dat moet ik even kwijt....

2. I Wish

I Wish Actief lid

1 aug 2012
    326
    0
    0
    Den Haag
    Ik snap dat zo...
    Wij zijn nu pas in ronde 3 en ik voel dat ook...

Laat staan hoe jij je moet voelen...

Niet de hoop opgeven hè!

3. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    pfffff is soms echt zwaar zkr als iedereen zo rondom je zwanger is of pas is bevallen :(

4. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Deze gevoelens horen helaas bij het zwanger worden, zeker als het allemaal wat langer duurt. Hopelijk doen de Clomid en pregnyl goed hun werk en komt je droom snel uit. Knuffel!

5. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beste Koesterhoop,

Ik begrijp je heel goed!!! Wij zijn nu zes maanden bezig, en de zesde ronde is het ook niet geworden!! Bij de eerste vier rondes was ik niet zo teleurgesteld, maar na de vijfde ronde en vooral nu na de zesde keer ben ik zo teleurgesteld. Ik word er zelfs moedeloos van, ik begin mijzelf onzeker te voelen. Wij waren elke keer zo bewust bezig met klussen en ovulatie-testen enzovoorts.
    En soms lijkt het alsof bijna iedereen het binnen zes maanden voor elkaar krijgt.

6. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    die onzekerheid in niet meer normaal!!!

maar ja ik ben niet alleen :(

7. AnGiEkEn

AnGiEkEn Actief lid

9 mrt 2012
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meid,

Ik heb dat ook hoor, in de tijd dat wij proberen zijn er 8 collega's zwanger geworden en nog zeker 7 in onze kennissen- en vriendenkring. Het is zelfs zo erg dat ik gewoon totaal geen goesting heb en uitvluchten begin te zoeken om niet naar babyborrels te moeten gaan.
    Bij het zien van zwangere vrouwen draai ik geïrriteerd mijn hoofd de andere kant op. En het vervelendste vind ik soms nog de rottige opmerkingen 'en wanneer gaan jullie voor een kleintje'? Terwijl ze potverdikke niet weten hoe moeilijk het gaat voor ons! Dan zou je ze echt een klop voor hun kop verkopen.
    Ik begrijp je heel goed, net als veel andere vrouwen hier. Maar we moeten blijven hopen dat het ook ooit voor ons is weggelegd en dat we ooit ook een trotse mama zullen zijn... Dikke knuffel!!!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Moeilijk is het, en hoe lullig ook...maar gaandeweg vind je je weg erin en kan je er makkelijker mee omgaan.
    Toch zal van tijd tot tijd dat hopeloze angstige gevoel de kop opsteken.
    Je bent niet alleen in deze strijd, maar of dat troost bied is een tweede.

Hou vol!!!

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, mensen weten soms gewoon niet wat ze aanrichten met bepaalde vragen/ woorden.

Maar de aanhouder wint!!

10. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    idd dat klussen is wel nog leuk omdat ik men man graag zie, maar toch je voelt dat je het doet om iets, zeker in de periode van je ei.... ik ben wel zwanger geweest ik zou nu normaal een baby moeten hebben van 2maanden maar het heeft na 5 weken niet mogen zijn! maar jah het heeft niet mogen zijn.

ik hoop uit de grond van men hart dat we allemaal worden blij gemaakt door een wondertje

11. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje

idd dan krijg je nog te horen waarom zo een haast je bent nog jong daar word ik dus :x van echt waar man ni normaal!!

12. Jette 1976

Jette 1976 Bekend lid

28 sep 2012
    668
    0
    0
    Ik werk binnen de GGZ. Klinische opname afdeling.
    Brabant
    Wij gaan ronde 6 in en ik merk dat ik nu al moedeloos word. Iedereen heeft een kleintje om ons heen. Ik pas op al die kinderen als ze weg moeten..... Ik zou zo graag snel zwanger zijn maar het lijkt wel of het ons niet is gegund...... Nu weer een collega zwanger in ronde 2!!!! Vriendin in ronde 3, mijn zus ook in ronde 3. En wij......... Ik voel me al rot laat staan hoe jij je voelt! Laten we hopen dat het bij ons ook allemaal mag gaan gebeuren alleen wanneer........

13. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Koesterhoop, wat moet dat erg voor jullie geweest zijn om na vijf weken het kindje te verliezen!!! Eerst de blijdschap na een positieve test en dan...

Ja, laten we maar blijven hopen dat het bij iedereen goed komt!!! En dat komt het meestal ook, als je naar de percentages kijkt!

14. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, wat maakt je leeftijd nou uit!!!?? Het verdriet blijft hetzelfde hoe jong of oud je ook bent!!

15. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja, als je mensen dat hoort zeggen dan denk je soms wat doen wij verkeerd. Lastig is dat!! En soms krijg je ook tips, hoe lief ook bedoeld, terwijl je zo bewust vanaf het begin ermee bezig bent!!

16. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408
    0
    0
    maatschappelijk werkster
    huisje
    ja dat is juist het ergste ik ben 27 vindt dat niet jong! vindt dat een mooie leeftijd.

17. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat is ook een mooie leeftijd. Ik ben nu bijna twee maanden 29. Ik voelde mij er wel al eerder klaar voor.

18. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Nog maar een jaar. Nou ik vind een jaar lang zat. Zelf ook al ruim een jaar bezig en de baby's vliegen om me oren. Gooi het er maar lekker uit. Misschien lucht dat op. Ik hoop dat je snel zwanger bent!

19. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Hier ook al dan + 1 maand je er bij..

20. koesterhoop

koesterhoop Actief lid

20 sep 2012
    408