Met de vraag is helemaal niks mis, maar je bent er zelf (naar je eigen vraagstelling en toon) al uit dat er wel degelijk alcohol in moet zitten aangezien je kind niet bij toeval eens vervelend kan zijn.
Zou wel kunnen.. Die van de Lidl zit het wel in maar vaak is het ook gewoon smaak, maar dan zonder de alcohol.Maar dan nog, de hoeveelheid is dan echt te verwaarlozen, dat heeft heus geen effect op je dochter.
Mocht het er al in zitten dan kan het echt geen kwaad.Ze heeft hem al opgegeten dus terugdraaien kun je het niet meer.Ik vind het knap dat ze hem heeft opgegeten want hier zouden ze het echt niet eten haha
Hahaha echt?? Nooit verwacht moet je vast de hele zak leegeten.. Maargoed doe ik toch niet want ik drink 0,0 en ik vind dat echt hele vieze dingen..
Haha daar weten we bij ons alles van ik heb er smakelijk om gelachen toen mijn oom echt lollig werd en zijn neus steeds roder. Hij dronk nooit en nu was hij lollig.
Ik geloof dat je het spannender wil maken dan dat het is. Bij sommige mensen moet je denk ik duidelijker zijn als je iets neerzet want het wordt nu aardig uit z'n verband getrokken.
In bepaalde medicatie voor kinderen en baby's zit ook alcohol. Denk dat de hoeveelheid alcohol in een paaseitje minder is dan daarin. Mijn vader heeft mijn jongste met kerst laatst een bonbon gegeven, zat likeur in en dat wist hij niet, maar hij heeft er niks aan over gehouden.
Nou ik heb hier een doos chocolaatjes staan, van mijn man gekregen, met likeur erin, maar daar sla je stijl van achterover hoor haha, en die zijn ook van de Aldi! Dus dat zegt niks Ik hoef er echt maar 1 per keer, en ik kan best wel tegen alcohol
Ik denk dat het ook wel meevalt. Op letten de volgende keer. Overigens, in de meeste medicatie van VSM (homeopatisch dus) zit ook alcohol. In Cinababy bijvoorbeeld ruim 2%. Ik deed het bij Eva altijd op haar speentje toen ze nog heel klein was, tegen de krampjes en ze vrat de speen daarna zowat op en viel in slaap. Ik grapte altijd dat het toch best handig was, die alcohol Maar goed, ze krijg het niet meer, niet nodig ook. Maar van 1 keertje krijgen ze er niets van. Je kunt er nu toch niet meer aan doen
Niet veel! Ze zeiden dat ze onze bestelling hadden omgewisseld met die van een ander tafeltje(in die van mij zat dus ook rum, terwijl ik dat niet had besteld). Maar uiteindelijk hadden ze het zelfs ook nog op de rekening gezet!!! Dus toen ben ik naar ober gelopen en heb gezegd dat ik doorgaans echt nog geen alcoholische dranken bestel voor mijn driejarige dochter, dus dat ze die rekening toch heel snel moesten aanpassen! Was echt pissig!