Hallo dames, Mijn dochter is nu 13 weken oud en vorige week kreeg ik hele zware menstruatie achtige krampen in de avond, dit gevoel heb ik nog nooit eerder gehad en het was de volgnede ochtend ook weer weg.Nu werd ik afgelopen zaterdag voor het eerst weer ongesteld, alleen was het niet heel heftig en het duurde maar tot gisteren. Ik moet wel zeggen dat ik onveilige sex heb gehad 3 weken geleden, voor de rest gewoonweg condoom omdat ik wilde starten met de pil bij mijn eerste menstruatie. Wie herkent dit?? Vind het namelijk wel een beetje vreemd want ik heb juist gehoord, ook van de verloskundige, dat de eerste menstruatie heel heftig is en ook langer kan aanhouden. Dus vandaar mijn vraag of iemand het herkent.
Niet erg slim om onveilige seks te hebben... Ik zal even testen voor de zekerheid! En verder hoeft het niet altijd even heftig te zijn dat verschilt per persoon
Ik heb nu twee keer een menstruatie gehad, maar die was ook niet noemenswaardig, heel licht bloedverlies en na een paar dagen weer over. Wel enorme buikpijn. Ik kan niet zwanger zijn want ben gelijk begonnen met anticonceptie en daarvoor geen onveilige seks gehad. Maar bij mij was de eerste mentruatie dus ook helemaal niet heftig. Terwijl ik me op een waar bloedbad had voorbereid Maar als ik jou was zou ik even testen...
Ik had uiteraard al getest maar negatief. Dus dan zal het wel normaal zijn dat het niet veel voorstelde. Gelukkig maar, want een bloedbad wil je niet hihi
De eerste keer was hier ook maar een beetje. Eigenlijk meer wat bruin afvegen, met een dag bloedverlies. De keer erna was het wel echt raak. Geloof een week rommel