Hoi allemaal! Ten eerste wil ik met vreugde mededelen dat wij ein-de-lijk zwanger zijn!! We hebben het vaak geprobeerd en de laatste keer niet zo'n fijne ervaring gehad met zwangerschapstesten etc. (als je benieuwd bent ik heb een eerdere post hierover gedaan) dus daarom na mijn positieve test een week geleden voor de zekerheid ook bloed laten prikken, en inderdaad: zwanger!! we zijn super blij. In mijn blijdschap zou ik het liefst meteen mijn beste vrienden en familie het goede nieuws vertellen maar aangezien de eerste paar maanden nog erg onzeker zijn en er nog veel mis kan gaan weet ik niet of dit zo slim is.. Wanneer hebben jullie het verteld? en hoe? ik ben wel benieuwd? xx
Gefeliciteerd zeg!! Wij hebben het onze beide ouders met 5 weken verteld, we waren helemaal in de wolken en konden het niet meer voor ons houden! Zie foto hoe we het hen verteld hebben Na de eerste echo bij de verloskundige hebben we het iedereen verder verteld. We wilden eerst wachten tot 12 weken maar met 10 weken hoorden we dat het een tweeling werd en dat was echt wereldnieuws wat we echt niet langer voor ons konden houden
ik vindt dat je dat echt helemaal zelf moet weten, doen waar je je goed bij voelt. bij de positieve test hebben we t onze ouders en broers en zussen gelijk verteld, en bij mn eerste echo kon ik t niet nog langer voor me houden toen wist iedereen t, wij hadden zoiets van mis kan t in principe altijd gaan maar daar staan we niet te lang bij stil
Gefeliciteerd!! Wij hebben gewacht tot 1e echo met 7.5 week. Daar was prachtig kloppend hartje te zien. We hebben voor onze ouders fotolijst gemaakt met daarin foto van de zwangerschaptest, 1e echo en onszelf. In het laatste vrije vakje hebben we gezet "verwacht mei 2015" Hele leuke reacties. De rest van de wereld mocht het weten na de termijnecho
Van harte gefeliciteerd!! Dit is zo persoonlijk.... Sommige mensen wachten op wat meer zekerheid, wat ik heel goed kan begrijpen... Wij hadden daar het geduld niet voor hihi. Ouders gelijk na de positieve test verteld, achteraf gezien was ik toen 4 weken zwanger. Eerste echo met 6 weken, kloppend hartje gezien en toen gewoon bekend gemaakt...
Ik heb het met 6 weken aan mijn moeder en zusje verteld. Na de goede echo van 9.5 week aan mijn oma. Allemaal waren ze dolgelukkig en gingen ze ook elkaar feliciteren, zo lief. Mijn vriend wil de tweede echo bij 12.5 week (voor de combinatietest) afwachten en als dat goed is, het dan vertellen aan zijn ouders. Dus das vrij laat vind ik, na deze goede echo zou ik t nu wel willen vertellen! maar ik respecteer ook zijn keuze hierin, het zijn ten slotte zijn ouders. Daarna mag iedereen t weten!! Kan niet wachten.
Wij hebben het na de eerste goeie echo vertelt. Dit was met 6 weken. Alleen aan familie. De rest daar wachten we mee tot eind 12e week. Doe waar jij je goed bij voelt.
Het is heel persoonlijk! Maar ik heb zoiets als het mis gaat dan is het ook fijn als je directe omgeving (ouders en broers/zusjes) ervan afweet....
Gefeliciteerd! Wij hebben tot 11 weken gewacht bij de eerste en dat willen we nu ook doen. Maar zoals al eerder is geschreven: doe waar jij je goed bij voelt.
Gefeliciteerd 🎈 Wij hebben het afgelopen woensdag aan onze ouders en mij zusje verteld ! Mij vriendin wist het al iets eerder ! En de rest willen wij rond de 8 a 9 weken vertellen Eerst maar is een goed echo op 8-4 Maar je moet doen waar je zelf goed bij voelt
leuke reacties allemaal en bedankt voor de felicitaties! Ik wilde niet zozeer advies hoor voor wanneer ik het het best kon vertellen want zoals jullie ook al zeggen dat is erg persoonlijk en er is geen 'foute' manier. ik was gewoon benieuwd naar hoe jullie het hebben verteld, leuke verhalen
Gefeliciteerd!! Wij zijn net weer zwanger van ons 2e kindje maar vertellen het de omgeving na de eerste echo (6mei).