Hallo Dames Wij zijn bezig met ons 2de kindje en vanavond loop ik naar boven en verlies ik een slijmprop in me broekje en bij het afvegen bleef het maar komen ik heb dit bij mijn eerste helemaal niet meegemaakt. Weet iemand wat dit is?
Waarschijnlijk ben je of in de vruchtbare periode voor je eisprong of is nu je eisprong. Hoelang is je cyclus of ben je pas net begonnen? In ieder geval wel een goed teken
Vruchtbare periode! Toen ik jonger was had ik ook altijd zo'n slijmprop naast het duidelijke rekbare slijm.
ik heb altijd last van witte afscheiding al sinds me pubertijd. Maar nu ik meer op me cyclus aan het letten ben .. ik heb me eisprong 9 dagen geleden gehad en heb nu ook zoon slijmpropje.. dus nou vraag ik me af zonnetje... hoever ben jij in je cyclus heb ff gegoogled maar blijkt ook een zwangerschapssypmtoom te zijn (WAAROM LIJKT ALLES OP ELKAAR) hihi
Zwangerschapsymptoom? Meestal is je afscheiding juist spierwit en overvloedig als je zwanger bent hoeft uiteraard niet, maar van slijm als symptoom heb k nog nooit gehoord