ja ik heb ze heel kort gebruikt, maar ik vond ze erg onvriendelijk in gebruik, en vind de difrax brede s-flessen fijner. en die spenen kunnen daar ook op. vind al die losse onderdelen lastig schoon en droog te krijgen...
Ik! Wij zijn heel blij met de Bfree flessen. Inderdaad een aantal onderdelen maar super resultaat hier. Geen krampjes etc. en mijn vent zegt: een lekkere handgreep! Ha ha... het is maar wat je belangrijk vind. Gebruik ook wel eens Avent maar wat maken die dingen een lawaai! Bubbel, bubbel, bubbel... Groetjes, marijn
Wij hebben de fles van Dr. Brown, dat is dezelfde fles. Wij zijn er blij mee. Ik heb het idee dat mijn dochter nu veel rustiger drinkt. Ook huilt ze niet meer na de fles. En volgens mij heeft ze ook geen last meer van krampjes.
Ik ben het hier helemaal mee eens! Behalve dan die handgreep van de man van Marijntje, want mijn kerel heeft daar niets over gezegd!
Ik heb ook de dokter brown fles, schijnt idd hetzelfde te zijn. Maar ik gebruik eigenlijk altijd de difrax optifles of s fles. Mijn zoontje krijgt friso comfort, dit is behoorlijk dikke voeding en welke speen ik ook op de brownfles zet, hij krijgt het er niet uit. Hij doet dan wel 3 kwartier over een flesje, waar hij uiteindelijk bij in slaap valt. Ik geloof idd dat met gewone voeding het zeker een succes is, geen bubbels meer en daardoor natuurlijk ook minder krampjes!
Suus, mijn dochter krijgt ook Friso Comfort en ik heb naast een Bfree fles ook een Dr Brown's fles. Zij raakte eerst ook gefrustreerd en haakte halverwege af omdat ze de voeding er niet uit kreeg, maar ik gebruik nu op beide flessen de nr 3 speen en dat gaat goed. Heb je dat wel eens geprobeerd?
super flessen, Britt drinkt nu 's middags ook diksap uit de tuitbekers van B-free......goede opvolger van de B-free fles!
Oh ja joh? Fleur dronk eerst haar Friso Comfort door de avent nr. 2 speen en nu al door avent nr. 1! Super zuigkracht dus hier! Ze doet er nu 20 minuten over. Ik gebruik Avent spenen overigens gewoon op de BFree fles. M