Hey meiden, Hier zijn vast meiden die hetzelfde hebben of het herkennen... Het is sinds april duidelijk dat ik PCOS heb en een te langzame schildklier.. Nu heb ik daarvoor medicatie gehad en er gebeurde eigenlijk niks.. Medicatie is verhoogd en vitamine D moest ik extra ernaast ook innemen, en ineens was ik dan eindelijk na 146 dagen ongesteld (ik denk zelf door de combinatie van medicatie en vitamine D..) Maar ik zit inmiddels op dag 11 en bloed nog steeds, en nog vrij veel ook. kan zonder tampon de deur niet uit in elk geval. 's ochtends druppelt het bloed er nog gewoon uit. Had iemand dit ook?? En wat hebben ze daar aan gedaan? Of afwachten tot het over gaat...? Ik heb dinsdag weer een afspraak, dan gaan ze mijn suiker testen tijdens een 2,5 uur durende afspraak. Dan vertel ik het daar ook nog wel..
Ik heb het meerdere malen gehad dat ik gewoon 3 weken op rij hevig bloedverlies had. Hier deden ze niks aan helaas... Ik heb 1x primolut gekregen om het bloeden te stoppen maar dan heb je na 10-12 dagen later weer een onttrekkingsbloeding, dus schoot eigenlijk ook niets op....
Dat schiet idd niks op nee... oh mennn zo lang... pffffff. Ik word er echt moedeloos van, zelfs al 3x doorgelekt 's nachts, dat heb ik normaal nooit! Nou ja, ik kijk het maar gewoon aan dan en kijk wat ze dinsdag zeggen.. hopelijk is het dan wel gestopt ook