Langdurig bloedverlies meteen na ovulatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Catoo, 22 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Catoo

Catoo Niet meer actief

Ik ben er zeker van dat mijn ovulatie op of iets voor zaterdag de 16e was. Die dag nog vrolijk geklust en erna wat bloed verloren. Helderrood, wat wel vaker voorkomt, maar dit keer meer dan normaal. Op dit moment verlies ik nog steeds bloed, alhoewel het wel steeds bruiner wordt. Het is net afscheiding, zowel qua structuur als hoeveelheid, alleen dan anders van kleur. Verder heb ik constant last van krampen.

Ik zit aan het einde van mijn 4e week van de cyclus (5wkn) en moet pas volgende week zaterdag ongesteld worden. Hoe kan het dan dat ik twee weken daarvoor al begon met bloeden?

Ik heb wel gelezen dat er meiden zijn met een langere cyclus die ook bloed verliezen tijdens de eisprong, maar duurt meestal erg kort. Bovendien is mijn eisprong allang voorbij.

Ben bang voor een infectie of iets dergelijks. Helemaal omdat vriendlief aangeeft dat ik de laatste weken erg 'warm' ben daar.

Ook kan het zijn dat mijn cyclus nog in de war is van de ma in januari. Maar goed, mijn bloedverlies komt bij lange na niet in de buurt van een menstruatie. Enne, menstruatie meteen na ovulatie??

Maak me erge zorgen... :(
    Wat denken jullie?

2. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Heb dat ook gehad afgelopen zondag.. maandagochtend nog helderrood en toen toze naar bruine afscheiding. Dat is sinds wo helemaal over. Vandaag duizelig en wat krampjes. Vandaag eventuele innestellingsdag

3. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Ik schrijf niet uit ervaring maar als ik je stukje tekst daarnet las was het eerste wat in mij opkwam...innesteling.

Hoop heel erg voor je dat dit het ook is :)

4. Catoo

Catoo Niet meer actief

Ik hoop het maar...
    Ben helemaal van slag, voor de ma had ik ook zolang kleine beetjes bloed. Moet er weer zoveel aan denken en ben helemaal sip :(. Als er maar niks mis is vanbinnen .
    Een innesteling is meestal toch pas een week na ovulatie? Ik begon meteen na de eisprong met bloeden, dat is volgens mij veel te vroeg...

5. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Er bestaan ovu bloedingen maar die duren max 4 dagen geloofk.. hoe is het nu? Je zou denk gisteren ofzo een mogelijk innestelling gehad kunnen hebben?

6. Catoo

Catoo Niet meer actief

Volgens de calculator zou de 21 de innesteldag zijn geweest, dus donderdag. Ik heb toen niks bijzonders gevoeld. Het lijkt of het bloeden vandaag veel minder is, vanmorgen alleen maar helder/ kleurloos gelukkig. De krampen blijven wel aanhouden met gisteravond een heftige piek waarvan ik helemaal dubbel sloeg.
    Verder geen zwangerschapsverschijnselen, wat ik bij de ma wel al vroeg had.

7. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    Misschien die piek wel innestelling kan natuurlijk dag later geweest zijn... Nu lekker samen onzeker zijn. Wil je voor nod testen?

8. Catoo

Catoo Niet meer actief

Ja, jij zit in ongeveer hetzelfde schuitje las ik verderop :).
    NOD is 30-4 en dan ben ik een weekend weg. Manlief is er dan niet bij en ik wil wel graag samen testen. Waarschijnlijk wordt dat de maandag dat ik terugkom... Duurt veel te lang!
    Ik denk niet dat ik voor NOD ga testen, wil graag zeker weten dat de test klopt en met negatief voor NOD heb je dat toch net niet.

Wanneer is jouw NOD en ga jij ervoor testen?

9. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    De mijne is 1 mei en weet nog niet wat ik doe.. ga nl dag erna week weg zonder man. Op vakantie ga ik zeker niet testen en als ik ongi wordt is het daar. Met queensday drink ik normaal altijd maar weet niet goed wat ik nu moet. Ik haal denk maar kv 2v5 en dan vrijdag maar als ik niks voel doe ik het niet. Heb helemaal geen last van borsten maar welsoort ongi pijn en rugpijn en af en toe misselijk/dizzy en heel veel honger. Als ik niet op tijd wat pak is het net of ik flauw vallen.

10. Catoo

Catoo Niet meer actief

Lastig is het hè? Hopelijk krijg je binnenkort alle symptomen :). Dat dizzy gevoel heb ik vaker na m'n eisprong, vaag hoor.

Hier al de hele dag geen bloedverlies en de krampen zijn ook weg. Hopelijk betekent dat wat goeds...

Deel Deze Pagina