Zit er even door heen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mama in spe, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

    Mama in spe Fanatiek lid

    2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo lief, al die reacties. Bedankt allemaal! Het geeft me wel weer wat moed.

    Komende week weer NOD (1 april). Hopelijk is het raak!
    En anders wellicht aan de ovulatietesten....

    Iedereen succes!
     
  2. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Mama in Spe..

    Ik las je verhaal en herkende mezelf daar wel in. Ook voor ons is het ronde 11 en ik zit nu vlak voor menstruatie. Ik denk dat ik het niet ben maar ik heb het nu een beetje losgelaten. Na zoveel keer niet gelukt is het een beetje los/vast het gevoel. Dat herken je vast wel? :) Als ik het nu niet ben, is het ook oke. Dan volgende maand weer beter!.....Ik heb al een kindje dus ik weet dat het anders kan maar dat duurde niet eens, dat was gelijk! Dus ik weet nu ook hoe het is om te moeten wachten!....En ja mijn vriend is er ook minder mee bezig dan ik, dat las ik ook terug op het forum bij jullie, ik kom er maar even tussenvallen! ;)

    Lastig he? Nou verder weinig bijzonders, maar wilde even zeggen dat ik je snap omdat wij ook al zo lang bezig zijn. De natuur laat zich niet afdwingen! En ik let ook echt wel een beetje meer op. Ik ben overigens niet een grote drinker en mijn vriend ook niet en zijn ook niet te zwaar. Maar ja, er zijn soms andere redenen waarom het niet gebeurt en die zijn bij iedereen verschillend!

    Sterkte!!!
     
  3. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Ik las eens even door dit topic heen maar er zijn toch wel aardig wat vrouwen die net zwanger zijn die ook al n jaar bezig waren! Fijn dat stemt mij hoopvol! :)

    Hier nog weer even afwachten of het deze maand raak is!!!

    Mama in spe hoe is t nu met jou?
     
  4. Mama in spe

    Mama in spe Fanatiek lid

    2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Naat76,

    Wat lief dat je dat vraagt!

    Hier gaat het redelijk. Nog een paar dagen tot NOD.
    Deze maand gestart met ovulatietesten. Hoewel ik wel vruchtbaar slijm had en mijn temperatuur gestegen is, bleven de digitale ovulatietesten negatief. Ben bang dat we daardoor niet op de goede dag hebben gevreeen. Dus ik ga er vanuit dat ik wel ongesteld zal gaan worden.

    Mijn man heeft aangegeven naar de huisarts te willen gaan als het deze maand weer niet gelukt is.

    Liefs, Mama in spe.
     
  5. Astarte

    Astarte Fanatiek lid

    12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Mama in spe!

    Leuk iets te horen van je! Wat apart dat je ovulatietesten negatief bleven!!? Heb je al wel eens dipsticks geprobeerd? Die werken bij mij en anderen ook erg goed. Van Zwanger en Kids. Niet duur en werkt super goed! Lastig voor jou om dan in te schatten wanneer het goede moment is/was!!

    Ik ben net weer ongesteld geworden of zit in de twee dagen spotting die ik altijd heb, dus het is nog niet doorgezet maar het komt vannacht of morgen dan dus, hooguit overmorgen. Ik ben er best verdrietig van. Het is nu ronde 13 die we ingaan. Spannend voor jou nu zodadelijk!! Laat je weten wat het is geworden!?

    x
     

Deel Deze Pagina