Zit er even doorheen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dafje, Jun 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bah, morgen vier ik samen met mijn man onze verjaardagen. Ik heb er geen zin in, want mijn hoofd loopt over met van alles en nog wat, mijn lichaam werkt niet mee, ik heb hoofdpijn, ben misselijk, voel me slap. Na een uur of 4 's middags heb ik mijn beste tijd wel weer gehad en ben ik bang dat mijn man voor alles op moet draaien op de verjaardag... Iets wat ik koste wat kost niet wil laten gebeuren, waardoor ik 's avonds dan weer bekaf ben en vroeg naar bed moet, maar niet wil, want ja je hebt toch ook visite...

Mijn hoofd loopt ook over van de sportdag die we op school (ik ben juf) moeten organiseren. Dat die ik samen met nog iemand en we schieten niet echt op. Er is iemand van de organisatie afgevallen en de ouders die ons zouden helpen willen uiteindelijk alleen de catering doen en niet helpen met organiseren. Waardoor alles op ons tweeen aankomt. Woensdag moet alles klaar zijn en we moeten nog zo'n hoop regelen...

's Middags na 4-en ben ik uitgeteld en plof ik thuis op de bank en anders wel in bed. En maandagavond en dinsdagavond moet ik ook nog werken op school... Ik zou niet weten hoe ik dit moet trekken en hoe ik woensdag op de sportdag nog een helder persoon tevoorschijn zou moeten weten te toveren. Kortom ik zit er even doorheen... :cry:

En tot overmaat van ramp las ik net dat mijn Etos-bon voor de zwangerdoos is verlopen! Bah! :cry:

2. Patricia1980

Patricia1980 Bekend lid

Dec 11, 2006
    504
    0
    0
    Vervelend is dat he, van die dagen dat je het allemaal even niet meer kan overzien?
    Als ik je advies mag geven... denk vooral aan jezelf en aan je baby. Als jij te gestresst bent, merkt je baby dat ook. Dan moeten ze die sportdag maar zonder jou regelen hoor, of in ieder geval rekening houden met het feit dat jij zwanger bent. Geef het gewoon aan dat het je allemaal even teveel wordt, daar zullen ze vast begrip voor hebben.

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, en sterkte!

Share This Page