Zit er even doorheen.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by prinses, Dec 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

Oct 24, 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hé Prinses, natuurlijk wil je je maatje er bij hebben. Wat jammer dat hij er niet bij kan zijn! Kun je misschien niet je moeder bijvoorbeeld meevragen? Die heb ik altijd als back - up gehouden voor het geval dat mijn man niet meekon.

Verder, is het goed om er eens om te huilen. Dat lucht op! Het is ook gewoon een klote proces. Want een kind krijgen is toch voor veel vrouwen een doel in het leven. En als je eenmaal de medische molen ingaat, komt die droom toch flink op de tocht te staan. Ik herken het maar al te goed! Ik hoop voor je op een geweldig goede afloop.

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Manlief kon toch mee.:) Heel fijn. 34 miljoen zwemmers ingebracht. Nog nooit zoveel gehad. Nu afwachten.

3. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Wow 34 miljoen :$ :D!! Wij hebben ooit eens één keer 24 mil gehad en dat werd mn dochter. Tegenwoordig komen we nooit verder dan 15 en is het meestal nog veel minder. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat je vanaf 30 miljoen echt optimale kansen hebt bij iui. Daarboven heeft meer zaad nog maar weinig effect op je kansen. Dus de kansen staan deze ronde aan jouw kant. Spannend!

4. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Breek even in

@princess wow 34 miljoen heeft je man bijzondere dingen gedaan dat het aantal zaadjes zo verhoogt is zo ja wat? Wij zitten hier namelijk nog onder de 20.000 :(

5. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    We hebben ook wel vijf keer gevraagd of ze wel het goede buisje hadden gepakt. Word je, gek genoeg, ook wel huiverig van. We zeiden al gekscherend tegen elkaar, het zal toch niet van die man zijn, die aan de overkant zat?:D

Manlief heeft eigenlijk niets anders gedaan. Dat vroegen ze ons ook al. Het enige wat hij de laatste tijd veel eet is een soort van mais snack. Maar kan me niet voorstellen dat het hier aan ligt. Heel veel succes. Hier is het grote afwachten begonnen.

6. Jon1978

Jon1978 Fanatiek lid

Nov 28, 2013
    1,339
    1
    36
    Ok princes zal eens naar die maissnack opzoek gaan ;)

succes in de wachtweken!

Share This Page