zit er even doorheen

Discussie in 'Miskraam' gestart door meme29, 25 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meme29

meme29 Actief lid

21 okt 2013
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn man begon er gisteren al over om toch niet nog 2 maand te wachten, en ik ben er eigenlijk ook wel klaar voor. Ben vooral bang dat dan je hele leven draait om zwanger worden en onderzoeken enz, maar als ik even echt eerlijk ben naar mezelf doet dat het nu ook al. Vooral ik zit in een negatieve spiraal, dit is ook niet erg gezellig voor je relatie.

2. Puk2015

Puk2015 Niet meer actief

Het is misschien niet leuk voor je relatie, maar ik heb hier heel erg gemerkt dat het onze relatie nog sterker heeft gemaakt. Daarbij leer je direct in je omgeving op wie je kan vertrouwen en wie niet.

Het is niet leuk om mee te maken, maar ik heb er wel heel veel van geleerd. Hopelijk mag het hier nu goed gaan, maar verbaasd me ook niet als het nog 3 keer mis gaat. Wij weten de oorzaak en met de steun van mijn man kom ik hier zeker weer bovenop!

3. Sannie86

Sannie86 Actief lid

29 mrt 2015
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meme, wat heftig voor jou en je partner. Ik hoop zo voor jullie dat het binnenkort lukt. Vind het al knap van je dat je nog zo de moed hebt! Heb net me eerste mk achter de rug en zit er nu al doorheen. En al die opmerkingen van mensen ze hebben geen idee! Als je ook maar een hapje extra eet ben je al zwanger. Ben je al zwanger? Wanneer NEMEN jullie kinderen? Etc etc.

Maar ik geloof dat het jullie gegund is heel veel sterkte

Deel Deze Pagina