Hallo, ik vraag tips voor t volgende.. Morgen ga ik uit eten met mijn team genoten, veel kersverse moeders, of moeders met jonge kids. Nu lust ik altijd erg graag carpaccio en geloof dat iedereen dat wel weet. Alleen ben nu net zwanger en wil t dus echt nog niet vertellen. Wat zou ik kunnen zeggen als iemand er naar vraagt? Want geloof me, dat valt vast wel iemand op. Zitten erg goede vriendinnen bij....
Je hebt het toevallig vandaag nog uitgebreid thuis gegeten. Of je verplicht jezelf wat vaker nieuwe dingen te proberen.
Vergeet niet om gewoon mee te grappen als iemand ook maar zegt dat je zwanger zou zijn... Ga staan, buik uitzetten en er overheen wrijven... Werkte hier prima. Bevestiging is de beste ontkenning
Ja inderdaad, dat werkt vaak goed. En wat ook zo is, als je zwanger bent dan denk je dat iedereen je door heeft en je bent er zelf erg mee bezig, maar anderen valt het misschien toch niet zo op. Of je doet net of je hem toch gaat bestellen. En je zegt: " oh ik ga voor de carpaccio". En dan op het laatst toch nog zegt: " nee laat ik eens een keer wat anders nemen". Of je zegt tegen een collega dat je buikpijn hebt omdat je ongesteld moet worden en dat je dat irritant vindt. Of je zegt dat je als toetje heel veel chocola wil omdat je daar zo'n trek in hebt omdat je ongesteld moet worden.
Vragen of iemand toevallig een tampon bij heeft omdat jij de jouwe bent vergeten.. Zou dat wel voor het eten doen En hewoon iets anders dan carpaccio bestellen. Als iemand dan een opmerking maakt, zeggen: tsja weer eens wat anders uitproberen en 'x gerecht' leek me wel heel lekker! Hou het casual
Mmmm, carpaccio...wat dat betreft ben ik blij dat mijn weekjes er nu bijna op zitten...kan niet wachten om dat allemaal weer te eten. Zoals al gezegd, bevestiging is vaak de beste ontkenning. Het gaat er alleen wel om hoe jij je gezicht strak in een plooi kunt houden. Want tja, echte beste vriendinnen zien het gelijk.
Niet te veel er over zeggen; ga geen verhaal ophangen over waarom je geen carpaccio bestelt, als iemand er al naar informeert gewoon zeggen dat je zin had in iets anders.
Bedankt voor jullie tips. Heb er wel wat aan! En een voordeel, mijn vriendinnen verdenken iemand anders dus leggen ze hopelijk de aandacht niet op mij hihi.