Geen gevoelige borsten! Wie nog meer? Slecht teken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door loesje6, 23 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Hoi allemaal,

Ik ben pas 4+5 weken zwanger en erg onzeker. Ik kan niet wachten tot de eerste echo op 11-11!
    Ik heb in juni 2012 een MA gehad. En hier ben ik ook weer bang voor. Ik had toen gewoon alle symptomen. Bij de zwangerschap van mijn zoontje ook. Alleen nu voel ik nog niks. Zelfs geen gespannen/gevoelige borsten. En ik lees hier overal dat iedereen dat wel heeft :(
    Zijn er hier ook mensen die helemaal geen gevoelige, gespannen borsten hebben gehad aan het begin van hun zwangerschap en waarbij de zwangerschap verder WEL goed is gegaan?!

Xxx

2. Beebieej

Beebieej Lid

4 sep 2015
    46
    0
    6
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb op 10-11 mn eerste echo dus of het mij goed zit weet ik nog niet, maar ik heb ook geen gevoelige borsten ze zijn alleen wat groter geworden. Ik heb vaker op forums gelezen dat dit ook niet bij iedereen voor komt heb je wel andere kwaaltjes?

3. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Hoi Beebieej!

Jij ook gefeliciteerd!!
    Bij mijn zijn mijn borsten ook niet echt groter vind ik. Enige kwaaltjes die ik heb zijn: opgezette buik, vooral 's avonds. En soms steekjes in banden. Als ik moet niezen bijvoorbeeld. Of onverwachts iets optil. Dit herken ik nog wel van vorige zwangerschap. Alleen was dat toen niet zo vroeg. En het feit dat ik niet ongesteld ben geworden en de testen knalpositief zijn sinds 12 dpo geven mij wel een goed gevoel. Alleen lees ik dus overal dat iedereen iets aan zijn borsten merkt. En daar merk ik dus niks aan!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij beide zwangerschappen werden mijn borsten pas gevoelig en opgeblazen in het laatste trimester.

In het eerste trimester geen last gehad van mijn borsten. Wel van extreme misselijkheid tijdens mijn tweede zwangerschap.

5. Lelietje85

Lelietje85 Bekend lid

25 aug 2015
    693
    425
    63
    NULL
    NULL
    Ik merkte in week 4 en 5 ook nog niks aan m'n borsten, vanaf week 6 slaap ik echter 's nachts met BH's aan omdat het anders echt ellendig pijnlijk is als ik omdraai of opsta. Dus het kan nog komen! Bovendien verschillen de symptomen per zwangerschap, dus je kunt het niet altijd vergelijken met een vorige zwangerschap of die van anderen. Zou me er niet druk om maken.

6. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Dank voor jullie reacties! Het doet me goed ook te weten dat er mensen zijn die daar (nog) geen last van hadden!! Ik dacht echt dat dit het symptoom was waar echt iedereen last van had:)

7. CSI

CSI Bekend lid

7 jun 2014
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook nog geen seconde last van gehad gelukkig☺

8. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik heb nooit last van mijn borsten gehad tijdens de zwangerschap ze waren ook helemaal niets gegroeid. Ik kreeg pas last van mijn borsten na de bevalling.

9. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Hier ook geen last van gehad en groter werden ze ook niet.

10. anglca

anglca Actief lid

14 okt 2015
    175
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Heerlen
    Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik ben op zaterdag 3 oktober erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik had toen een week, onbewust, symptomen.
    Ik voelde me iedere dag alsof ik rondliep met een vieze kater.
    Op maandag 5 oktober was ik 5 weken zwanger.
    Eigenlijk heb ik pas vanaf maandag 12 oktober, nu dus 1,5 week, pijnlijke borsten.

Vanaf deze week heb ik meer symptomen. Sneller duizelig, misselijk en heel erg moe. En ik heb ontzettend last van de hormonen. Ik kan om de gekste dingen in een huilbui raken. En het ergste, ik kan niet eens ophouden met huilen. Ooh, en ik ben tonnetje rond. Ik heb PDS (Spastische darm) dus mijn darmen weten nu helemaal niet meer waar ze het moeten zoeken. :p

Om een lang verhaal kort te maken. Met 4 weken had ik zelf, behalve de kater geen symptomen. Kan dus nog komen. :)

11. dropje77

dropje77 Lid

31 okt 2014
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Binna 36 wkn en geen gevoelige borsten gehad.
    Groeien doen ze ook maar minimaal:D Vriend is helemaal teleurgesteld haha!

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij mijn oudste waren gevoelige borsten een heel duidelijk kwaaltje, bij mijn middelste juist helemaal niet. Bij de miskraam deden ze extreem veel pijn en bij de derde een beetje.

Bij mij is het geen enkele zwangerschap hetzelfde geweest.
    Neemt niet weg dat het erg spannend is, als je al een keer een miskraam hebt gehad. Er zit niets anders op dan afwachten. Je hebt nog steeds de grootste kans dat het gewoon helemaal goed zit, probeer dat voor ogen te houden.

En gefeliciteerd, hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt! :D

13. Esje87v

Esje87v Actief lid

21 jun 2014
    392
    2
    18
    NULL
    NULL
    Tijdens de ivf hormonen heel veel last van gehad, maar zodra ik zwanger was niet meer. Hele zwangerschap ook niet meer gehad.

14. loesje6

loesje6 Bekend lid

4 mei 2012
    891
    199
    43
    Dank jullie wel allemaal voor de lieve reacties!!! Ik weet ook dat er niks anders op zit dan wachten tot de echo, maar deze berichtjes peppen me toch een beetje op!
    Bedankt!!!!

X

15. Lasje

Lasje Actief lid

7 feb 2014
    465
    0
    0
    Culemborg
    No worries tot 15 weken nergens last vsn gehad en sindsdien zwaar misselijk en dood moe!! Geloof in je lichaam je hele zwangerschap is en blijft spannend!

16. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ik had weinig last van mijn borsten, en zie mijn banner :)

17. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    Ik en kijk mijn banner😄

18. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Gefeliciteerd dames!
    Hier pas last van de borsten na de bevalling. Heerlijk nergens last van tijdens de zwangerschap. Hopelijk geldt dat ook voor jullie.

Succes bij de echo's

19. Me28

Me28 Bekend lid

4 nov 2012
    648
    181
    43
    Bij mijn eerste zwangerschap heel snel en erg veel last van mijn borsten, mat 8 weken al 2 cupmaten gegroeid. Bij deze zwangerschap voelde ik helemaal niks en groeide het ook amper. Pas na 12, 13 weken begon het toch te groeien, maar het is nog steeds niet pijnlijk of heel gevoelig. In net begin vond ik dat ook heel gek, maar ben nu toch echt al 22 weken zwanger!
    Het zegt dus helemaal niks, je hoeft je er echt geen zorgen over te maken.

20. Princesa

Princesa Lid

19 apr 2015
    70
    0
    0
    Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook geen gevoelige borsten gehad. Ze werden ook niet groter ofzo, ze bleven gewoon zoals voor de zwangerschap. Pas nu dat ik 32 weken ver ben, worden ze gevoeliger en een beetje voller. Bij elke vrouw is het anders en je hoeft je zeker geen zorgen te maken als je niets aan jou borsten merkt. Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

Deel Deze Pagina