Nou ons meisje wordt morgen geholpen aan haar neusamandelen en ze krijgt buisjes omdat ze al 9 keer dubbele oorontsteking heeft gehad en omdat ze altijd verkouden is. Aan de ene kant zie ik er best tegenop, maar aan de andere kant ben ik zo blij dat ze er wat aan doen. Maar nu is ze best heel erg verkouden, nu vraag ik me af of ze dan wel opereren. Ze heeft geen koorts. Weet iemand dat misschien?
Toevallig is mijn zoontje 3 weken geleden geholpen. Zolang ze niet boven de 38 hebben worden ze gewoon geholpen. Kinderen zijn om de haverklap verkouden anders zouden ze nooit geholpen kunnen worden
Onze dochter was continue neusverkouden voordat neusamandel eruit ging, zolang ze geen koorts hebben mag ze gewoon geopereerd worden..
ons mannetje is vorige maand geholpen en een moment voor operatie vinden wanneer ze niet verkouden zijn lukt toch niet als ze aan 1 stuk door verkouden zijn. hier dus ook met snotneus de operatie ingegaan.
Fijn om te laten. Ze is vandaag echt ziek geweest, en ze pakt de hele tijd weer aan haar oortje, zo zielig. En wat is ze toch weer verkouden, ze moet ook echt naar adem happen, zo zielig. Hoe is jullie ervaring na de operatie?
Hier merk ik nu nog niet heel veel verschil... Sorry had je een positiever bericht willen sturen. Hij is 14 november geholpen en 18 november had hij weer oorontsteking waarschijnlijk nog een oude die eruit moet. Sindsdien geen ontsteking meer gehad. Hopelijk is het nu klaar. Ik wil geen oorontstekingen meer in me huis! Sterkte vandaag!
Hier heeft onze oudste met 18 maanden ook buisjes gehad en zijn de neusamandelen eruit gehaald. Op de dag van de operatie was hij enorm verkouden, benauwd en had hij een oorontsteking. Toch is hij geopereerd, hij had geen koorts, dus dan gaan ze gewoon door. Door zijn enorme benauwdheid vond ik de narcose wel eng, maar ze hebben hem maar heel weinig gegeven zodat hij niet langer onder zeil zou zijn dan nodig. Hij werd al wakker toen hij uit de operatiezaal werd gereden. Na de ingreep heeft hij nog 2 weken een flinke loopoor gehad en daarna nooit meer een oorontsteking gehad. 1x leek het wel zo te zijn, maar het bleef bij wat roodheid en irritatie in zijn oor. Verkouden is hij ook bijna niet meer. Hier heeft het dus heel goed geholpen.
Eergisteren hebben ze ons meisje geholpen, het is heel goed gegaan. Maar toen ze uit de narcose kwam was helemaal overstuur en heel erg boos, was zo zielig. Toen ze wat gegeten en wat gedronken had ging het een stuk beter. Ik moet zeggen dat het me nog is meegevallen. Nu maar hopen dat ze niet meer zo vlug verkouden wordt en oorontsteking heeft.
Fijn dat het goed is gegaan (ondanks naar wakker worden). Heeft ze nog last van de narcose nu? Ik hoop voor jullie dat deze operatie het gewenste effect zal hebben!