Mijn HA heeft nog telefonisch contact gehad met de gyn op de echo die afgelopen woensdag is gemaakt is te zien dat mijn eierstok wat onrustig is, alleen konden ze deze pijn er niet bij plaatsen en dat blijkt dus nu van mijn darmen te komen.
Gelukkig maar,want anders word het helemaal spannend voor jullie kinderwens. Ik hoop dat je snel opgeknapt ben.
Fijn dat je nu weet waar die pijn vandaan komt. Is voor je zelf toch wat rustiger. Hopelijk gaat het met die poeder snel over. Sterkte meid! Liefs Corina
Ik wilde je net mailen dat ik dat soort klachten met Movicolon kwijt ben geraakt...maar je hebt het al. Ik hoop dat het je helpt wijffie! Liefs Ester en beterschap!
niet heel fijn al die pijn, maar het is toch een gerustelling om te weten dat het in je darmen zit en niet zo zeer in de eierstokken lijkt me. Nu maar hopen dat die medicijnen goed aanslaan, zodat je zo snel mogelijk weer wat fitter bent. Tot die tijd goed voor jezelf zorgen hoor! en als het niet zo snel gaat gewoon veel knuffels komen halen op 't forum
Meiden jullie zijn allemaal top BEDANKT voor al die lieve reacties! @Stienke Ik hoop idd dat de klachten weg gaan, nou daar gaan we maar vanuit. Ondertussen heb ik een lekkere kersenpitten zak lekker warm maken en dat is zo'n heerlijk gevoel op mijn buik. Hoop niet dat mijn darmen erg veel lawaai gaan maken en anders maar apart slapen...haha..
Pfff valt niet mee hoor allemaal, Gister avond hadden we een feest ik dacht nou een leuke ontspanning maar toch breekt mijn lichaam me op en heb ik nog ontzettende pijnen Wordt er echt een beetje helemaal gek van! Gelukkig heb ik van mijn baas de tijd gekregen alles rustig aan te doen en om vooral naar mezelf te luisteren. Ik dacht dat het allemaal toch wel mee zou vallen qua behandelingen maar het valt me echt heel erg af. Wou het even van me af schrijven. Liefsssss