Gevoelig bij aanleggen?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door allwoman, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    hallo,
    ik heb regelmatig bij het aanleggen,als ze net is begonnen met drinken dat het erg gevoelig is...niet zozeer alleen mijn tepel maar een groter gebied...moeilijk uit te leggen.(zit dan een beetje met kromme tenen)
    zijn geen kloven ;)

als ze even drinkt gaat dat gevoel helemaal weg en voeld het prima aan..zou dit de toeschietreflex zijn? of dat dan de ruk eraf is zeg maar?

heb bij mijn oudste niet de borst gegeven dus is ook nieuw voor mij ;)
    verder vind ik en gaat de bv helemaal super!:)

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb dat ook een tijdje gehad, net na het toehappen zat ik met kromme tenen. Ik had dat toen Luuk een week of 2-3 was. Het is vanzelf over gegaan en nu voel ik niks meer. Nou ja niks, alleen een tinteling met toeschieten.

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik heb t ook en is bij moe ts reflex. misschien bij ook wel. dylrius zie je dan ook moeite hebben

4. Linnepinn

Linnepinn Bekend lid

11 okt 2007
    552
    4
    18
    Ik heb dat ook. En bij de ene borst is het ook gevoeliger dan bij de andere.
    Meestal na even drinken gaat het over,. maar wat het is? Geen idee...

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ja dat herken ik nog wel, dacht ook dat het het toeschiet reflex was. En tsja het is natuurlijk een lichaamsdeel met een grote erogene gevoeligheid. veel zenuwuiteinden ;)

Denk als onze mannen met die kracht eraan gaan zuigen dat we ook met kromme tenen zitten ;)

Maar als het weer weg gaat en het doet verder geen pijn, dan is er niets aan de hand. Als ik een ding geleerd heb is dat BV geen pijn hoeft te doen. afgezien van borstontstekingen e.d. uiteraard.

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Het was hier met 7 weken over.
    Je borsten moeten gewoon wennen... beetje eelt kweken zeg maar ;)

Deel Deze Pagina