zit er ff doorheen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asjuh, 15 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

    Marian Fanatiek lid

    27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik zal je een ding zeggen: Het maakt niet uit hoe lang je bezig bent. als je er intensief mee bezig bent is 2 rondes al lang! Dus voor ons hoef je je daar niet voor te schamen hoor..... ;)

    Marian
     
  2. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haai lieverdjes ...jeetje wat een lieve woorden ...ik ben net wakker :oops: ben om half 6 mijn bedje ingekropen en net wakker , zal het wel nodig hebben gehad ;) gaat wel wat beter ...zo mun chocoijsje eten :) greetz enne nogmaals thx allemaal
    asjuh
     
  3. Nynke31

    Nynke31 Fanatiek lid

    7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Ik kan het me heel goed voorstellen. De vorige ronde had ik zoveel klachten, dat het gewoon raak moest zijn. Maar niet dus :( Het is toch wel een domper. Ik wil zo graag zwanger worden en dan is de kans ook nog maar 25%. Het lijkt wel of het dan nooit gaat lukken. Alleen maar bij anderen. En dan voel ik me ook een beetje schuldig omdat er mensen zijn die al veel langer bezig zijn.
     
  4. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    nah weet je wat het is .... ik heb er een zware operatie voor ondergaan om nog eens zwanger te raken een wondertje van ons 2tjuhs ..maar sinds die operatie heb ik dus iedere maand pijn en andere klachten , ik had er een operatie voor over .en ook heel veel gedult....maare nu moeten waarschijnlijk de eileiders door worden gespoten :cry: of andere onderzoeken ...daar had ik dus niet op gerekend en twijfel nu dus ook of ik daar wel mee door moet gaan ....ik heb al 2 kids en mijn mannetje ook 1
    greetz asjuh
     

Deel Deze Pagina