Hallo! Ik vindt het erg spannend allemaal! En wil het daarom graag met jullie delen! Ik ben midden november gestopt met de pil! Ik moet rond a.s zondag ongesteld worden! Vanaf 4 dagen van te voren kun je een test doen (clearblue) dus vandaag ook maar even gedaan! Mijn man en ik konden het niet meer zolang uit houden! Hoop niet dat dit elke maand zo gaat, gaat heel wat testen kosten! Helaaaas, niet zwanger Dus nu met vol goeie moed op naar de volgende maand ! Tis ook maar de 1e maand, maar goed! Stiekem hoopten we wel dat het raak zou zijn! Maar nog even geduld! Hoe zit het met jullie? Groetjes Tineke
Ken het gevoel hoor! Hier begin augustus gestopt met de pil. Helaas alleen een ontrekkingsbloeding gehad en daarna nog niet ongesteld geweest! Hoe weet jij dat je aanstaande zondag ongesteld zou moeten worden? heb je ovulatietesten gedaan?? Hier ook een tijdje ovulatietesten gedaan maar mee gestopt, werden er wel heel erg veel Ik heb nu medicijnen om mijn menstruatie op te wekken en medicatie om een eisprong te krijgen, dus hopelijk gaat dat werken! In ieder geval Succes!!!
Hallo! Fijn dat je reageert! Ik heb geen ovulatietesten gedaan! Maar als het gaat zoals toen ik aan de pil zat moet ik zondag ongesteld worden! En ik heb vorige week dinsdag en woensdag veel slijm verlies gehad met iets bloed erbij! Ik denk dat dat mijn eisprong is geweest! Vandaar, en ik heb nu erge hoofdpijn en dat heb ik wanneer ik aan de pil zit ook een aantal dagen voor de menstruatie! Maar goed, het hoeft dus helemaal niet zo te zijn! Kan nog wel veel langer uitblijven! Ben net ene maand gestopt met de pil! Ik vindt het erg fijn om er zo over te kunnen praten! Alleen 2 vriendinnen weten dat ik gestopt ben met de pil,,,Maar daar kan ik niet echt mee praten over dit onderwerp! Wat spannend dat je nu medicatie krijgt! Ik hoop dat het snel gaat werken! En dat je ongesteld gaat worden! Spannend allemaal! Succes en veel plezier !! Groetjes!
Ik ben vorige week maandag gestopt met de pil en vind het ook nu al erg spannend! Heb wel 2 dagen een soort lichte menstruatiepijn gehad en hoofdpijn. Ik weet nu niet of dit door het ontpillen is of dat er een eisprong aan zit te komen. Merk wel dat ik er nu al veel mee bezig ben, ik kijk elke dag wel even hier op het forum om de ervaringen van anderen te lezen. Succes!
Natasja, leuk dat je er bij bent! Spannend! Hoe oud ben je? Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden! Ben het nog niet! Spannend Ga dan dinsdagmorgen testen! Wil ook niet te vroeg.. Als je gestopt bent met de pil dan wordt je ongesteld.. Hier na ben je eigenlijk echt gestopt met de pil! Hou ons op de hoogte Groetjes!
Ik ben 25 jaar. Ik heb 5 december mijn menstruatie gehad in de stopweek en had 9 december weer met de pil moeten beginnen. Ik heb dus echt nog geen idee wat mijn cyclus is en of ik überhaupt een eisprong al heb deze maand. Wat spannend voor je! Hoeveelste ronde zit je? Ik ga voor je duimen, succes! Groetjes
En, hoe staat het ervoor? Hier behoorlijke buikpijn, denk door de medicatie, maar ach je moet er iets voor over hebben he
Ja, ik ben nu ook zeer benieuwd hoe mijn cyclus zal zijn! Ik denk zelf toch echt dat ik 2 en 3 december mijn eisprong heb gehad.. Dan zou ik in deze dagen ongesteld moeten worden! Maar ben het nog niet.. Ik durf eigenlijk niet te hopen dat het misschien raak zou kunnen zijn... Dan zou het wel erg snel gaan! En ik heb afgelopen donderdag een test gedaan (omdat ik het niet meer uit kon houden) en die gaf aan: Niet zwanger! Ik ben 13 november gestopt met de pil! Dus we zijn nog maar net begonnen! Tazzy, kan het niet zo zijn dat je ongesteld moet worden? Dat je daarom zo veel buikpijn hebt? Beterschap!!! Ik ben 24 jaar! Wordt in Januari 25.. Mooie leeftijd dacht ik zo Succes meiden!!! Groetjes!
Ik moet nog 1 tabletje, daarna zal mijn menstruatie met een paar dagen op gang moeten komen. Dus denk voor nu dat die buikpijn echt van de medicatie komt, heb er al een paar dagen last van.
@exciting: Heb je dan misschien niet iets te vroeg getest? Als je 2/3 december je eisprong gehad hebt? Het kan dus nog steeds! Je leest zoveel verschillende verhalen van vrouwen. De 1 is direct na het stoppen met de pil al zwanger en bij de ander duurt het nog maanden of zelf jaren. Nou moest ik 1,5 jaar geleden voor 3 maanden stoppen met de pil van de dokter, omdat ik ineens elke 2 weken ongesteld werd en in die 3 maanden tijd was ik netjes elke 28 dagen ongesteld dus ik hoop dat dat nu gewoon weer zo is! Ik heb tot nu toe nog niet heel veel last van het ontpillen, maar dat kan natuurlijk nog komen.
Trouwens, de testen van de Action schijnen ook goed te zijn! 2 stuks voor 1,50 als ik het goed heb! Ik haal zelf nog geen testen in huis, want dan weet ik gewoon dat ik al op momenten ga testen dat het nog helemaal niet kan eigenlijk haha.
@ Natsjee... Ja ik heb ook te vroeg getest! Maar ik kon me niet meer in bedwang houden! slaat ook nergens op! Haha..Dus daarom wacht ik nu nog even met testen! Als de menstruatie 2 weken na de eisprong komt dan zou het morgen of woensdag moeten komen.. Dus ik wacht nog maar rustig even af! Ik heb wel kwaaltjes, maar ik begin ook een beetje te denken dat ik het graag wil! ... Tis toch ook wel wat he, dat je er zo mee bezig kunt zijn dat je je zelf helemaal gek maakt! Ik kan het gevoel ook niet uitschakelen... Ja, precies! Als je die verhalen leest van vrouwen.. Je weet het toch niet! Je kan alleen maar hopen dat het niet te lang gaat duren! @Tazzy.. Oke! Wel spannend dus ... Ik hoop voor je dat de menstruatie op gang gaat komen! Ik ben zelf iemand die liever een goed merk heeft qua testen! Je weet maar nooit of die van de action ook echt goed zijn.. En wanneer je dan zwanger bent kun je bij die van clearblue ook nog zien hoelang je zwanger bent! Dat lijkt mij ook wel erg fijn!! Goed idee om ze nog niet in huis te halen... Had ik ook beter nog niet kunnen doen
Ik had nog niet helemaal door dat jij de TS bent haha, dus volgens mij stelde ik een beetje dubbele vragen, lekker dom! Erg eigenlijk, we zijn nog maar net begonnen en er nu al zo erg mee bezig! Kan je nagaan hoe dat is als we al wat rondes verder zijn! Ik weet zelf ook nog niet of ik die van de Action ga gebruiken, maar hoor er wel goede verhalen over.
Uuuh TS?? Ja, best wel erg ja! Ik wou ook wel dat ik mijn gevoel uit kon zetten want ik wordt er af en toe gek van! Ik loop buiten met de hond en ik denk alleen maar, ik hoop dat ik zwanger ben! blablabla... Ik ben nu met school bezig en ik kan alleen maar denken...goh wat zou het toch mooi zijn!! Ik weet het.....Tis wat Ik bestel de testen via internet! Zou het niet eens aandurven om ze te kopen in de winkel! Het zou toch wat zijn als je een bekende tegen het lijf loopt! Nee, dat risico wil ik niet lopen!
TS = Topicstarter. Ik heb hetzelfde. Zodra ik thuis ben zit ik alweer op internet van alles te lezen,terwijl ik nu alles volgens mij wel gelezen heb. En het enige wat we kunnen doen is afwachten, want het gaat echt niet sneller als je er constant over aan het nadenken bent. Haha, mij maakt het niet zoveel uit als mensen me zien, heb meerdere mensen in mijn directe omgeving die zwanger proberen te worden dus het kan net zo goed voor diegene zijn. En daarbij ben ik 25 jaar, heb een goede stabiele relatie van 3 jaar en woon samen dus als ze het zien, jammer dan! Enige nadeel is dat mensen vragen gaan stellen. Weten mensen uit jouw omgeving het wel? Mijn beste vriendinnen en m'n zus weten het wel van mij.
Ja! Ik ben 24 , bijna 25! Heb 8 jaar een relatie waarvan 3 jaar getrouwd! We wonen 5 jaar samen in een mooi koophuis! We hebben beiden een vaste baan... Wat wil je nog meer zeggen wij altijd? Mijn beste vriendin en nog een vriendin weten het van mij! Voor de rest niemand, en ik denk dat het voor heeeel veel mensen als een totale onverwachte verassing komt! (bedankt voor TS ) Geen idee wat dat betekene Ik ga mij vanaf nu voor nemen om er niet steeds aan te gaan denken..Ben benieuwd wat ik zo ga doen onder het afwassen .... Ik vind het leuk om zo te babbelen
hey exciting, Leuk dat je hier bent op het forum! ik ben ook in mijn eerste ronde en 25 jaar dus dezelfde leeftijd. Vind het ook een prachtige leeftijd om voor een eerste te gaan (ik zou 26 zijn als de baby zou komen, ALS ik dus zwanger wordt lol) Ik was laatst een weekt e vroeg ongesteld en toen begon het te kriebelen...dacht dat het misschien een innestelingsbloeding was! Nu heb ik ook allerlei symptomen ( af en toe steken links, rechts en midden onder in de buik, soms enorme steken in de borst, misselijk/moe) en dat gevoel uitschakelijk sooo dat is echt onmogelijk! ik heb al gekeken voor babykamers alles hahahah.... zou het leuk vinden te blijven babelen met dames die in het zelfde schuitje zitten. Ik gun het jullie van harte ! Liefs
@ Itsmoi! Leuk dat je er ook bij bent Ben geloof ik niet de enigste die helemaal gek is ! Haha, Ik heb ook al gekeken naar een baby kamer! Tis toch eigenlijk niet best... Haha! Gevoel uitschakelen wil indd niet! En vooral nu ik elk moment ongesteld kan worden (of juist niet ) En we gaan voor het laatste Ik ben met vlagen misselijk, buikpijn, steken onder in de buik, moe... Maar dat kan natuurlijk ook duiden dat mijn menstruatie eraan zit te komen! pff..zo onzeker allemaal! We zien het wel! Ik gun het jou ook! Veel plezier en succes, en hou ons op de hoogte
Hee dames! Wat leuk dat jullie in die "spannende" periode zitten.. ging ff lezen en zag dat jullie ook mijn leeftijd hebben! Ik ben 24 en word in jan. ook 25 .. Ben gestopt met de pil eind aug. en 2e ronde was het raak! Jeej Moet zeggen voor ons was het eigenlijk ronde 1..want achteraf bleek ik in ronde 1 in mijn vruchtbare dagen met vriendinnen weekendje weg te zijn geweest dus toen had t niet gekunt Wil jullie ff heel veel succes wensen met alles! Hoop dat jullie net zo'n succes hebben als wij hebben! Enne ik vond de kruitvat test 2v5(euro) erg goed.. moet zeggen dat ik ze ook in een ander dorp heb gekocht om geen bekenden tegen het lijf te lopen haha En ik had testen van sensitest op internet gekocht..maar die gaf eerste keer binnen aflees tijd negatief maar na half uur wassie positief.. en in de bijsluiter staat dat je dat niet mag lezen als positief..maar was dus echt wel positief!