Onze uk is ongeveer 68 cm lang en is net pas over gegaan in maat 62. Sinds een maand slaapt hij in een slaapzak (toen 62 cm slaapzak maat 70) Wat is verstandig maat 80 of blijft hij zo hard groeien en nog een maat groter. Is de slaapzak wat die je tussen de benen los kunt ritsen tot 2 broekpijpen voor in de maxi cosi?
De slaapzak van Hema, maat 68/80 zou je kunnen nemen. Ofwel van een andere winkel, een maat 90. Deze beiden zijn ongeveer even lang (die van Hema is maar een klein beetje korter) Maat 80 hebben ze bij Kruidvat, maar die kwaliteit vind ik niet zo goed. Ergens anders heb ik maat 80 nog niet gezien. Waar heb je een slaapzak maat 62 gevonden? Dat heb ik nog nooit ergens gezien Een slaapzak voor in de MC heb ik nooit gebruikt.
Sorry ik bedoel dat hij net over is in kledingmast 62 en slaapzal had hij 70 maar is na een maand al krap.vandaar wat nu blijft hij zo hard groeien.?
Ik zou voor 100 gaan, ze gaan opeens heel hard als ze in die maat zitten, en wie weet duurt de winter lang. Hema heeft hele fijne. Momenteel ook in de aanbieding 20% korting.