zit er helemaal door heen!!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door esther1984, 5 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

helemaal goed, en niet meer over je heen laten lopen hoor!

ik vind zenuwachtig zijn echt geen excuus!!!

2. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik weet het dat heb ik hem ook gezegt dat ie dat niet op mijn af moet reageren, want ik ben ook zenuwachtig en ik vind het ook allemaal reuze spannend, en ik reageer dat ook niet op hem af, maar het spijt hem heel erg.

3. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Nou meid... Wat goed dat het weer bijgelegd is! En idd, je hebt het goed gedaan! :)

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Fijn dat het uitgepraat is. Ik denk dat het wel veelzeggend is hoor, dat hij toegeeft nerveus te zijn. Mijn man is onwijs lief en begripvol, maar hij zegt ook wel eens opeens 'oh jee, wat gaat ons overkomen'. Het heeft hem erg geholpen om te weten dat ik me net zo voel - je doet het strakjes allemaal samen! Nu is het meer 'jouw' werk, maar je hebt hem keihard nodig. Misschien dat het voor hem makkelijker is om letterlijk te horen wat je nodig hebt. Mannen hebben namelijk niet altijd wat aan hints (is mijn ervaring :)).

5. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap niet zo goed dat jij dan in die auto bent gestapt om de ijsjes te halen. Dat doe je toch zeker ook zelf?
    Ik zou zeggen: praat het gewoon goed uit. Gooi je frustratie op tafel (zonder hem aan te vallen) en kijk of hij snapt dat je moe bent.
    Succes ermee.

6. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik heb alles gezegt wat me dwars zat, heb alles eruit gegooit, en hij begreep het allemaal erg goed, en bood voor alles zijn exuses aan, mijn vriend kan moeilijk met gevoelens om gaan, als ik b.v. verdrietig ben heeft hij moeite me te troosten, dat kan hij gewoon niet en dat weet ik, en over dat zenuwachtig zijn, heeft hij zich zelf ook niet altijd in de hand, en dan kan hij wel eens bot doen net als afgelopen dagen, maar ik heb me voor genomen om vanaf nu alles van me af te praten, hoe dat ik me voel enzo, en dat vond hij een goed plan, want ik ben de laatste weken ook een beetje in me eigen gekeerd.

en nog even wat misschien moet ik daar een nieuwe topic voor open, maar ik heb vandaag een beetje een raar gevoel, tintelent gevoel in mijn benen, soms ineens steken beetje licht gevoel in mijn hoofd, en een zeurend gevoel in mijn buik, gisteren had ik dat ook wel een beetje maar nu ietsjes erger, verder ben ik niet duizelig of zo, maar heb ook allemaal poets drang, zou het een begin kunnen zijn van???

7. Jodelahiti

Jodelahiti Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.779
    0
    0
    Brabant!
    Ik heb even alles gelezen en ik ben erg blij dat jullie dit uitgepraat hebben!
    Zoals hij jou zal moeten proberen te begrijpen, zo zul jij hem moeten proberen te begrijpen. Er gebeurt nu eenmaal erg veel in jullie leven!

Door jouw lichaam gieren de hormonen en door zijn lichaam de zenuwen.
    Zoals evenstar al zei: probeer begrip voor elkaar op te brengen, je staat sámen voor iets nieuws.
    En boos blijven heeft voor jullie allebei geen zin. Koppig zijn ook niet :D

Dit is een unieke fase in jullie leven! Heftig een spannend, mooi en ook onzeker.
    Probeer jezelf voor te bereiden op de bevalling en kies voor je eigen lichaam. Geen feestjes meer joh, dat kan daarna toch ook weer?
    Zit je daar met je dikke toeter op een stoeltje moe te wezen. Gezellig...!

Het komt allemaal goed, straks hebben jullie je kindje en dan denk je pff! Waar hebben we ons druk om gemaakt? Ijsjes en douchegel?

8. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ben blij dat jullie het hebben uitgepraat

Mannen !! je moet ze afentoe(vaak) achter het behang plakken hahah

9. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed dat je het hebt uitgesproken. Het is natuurlijk soms moeilijk om jezelf 'netjes' te gedragen als je stress hebt. Maar als je het daarna maar uit kunt praten en weer goed kunt maken.

En die klachten zou ik even over bellen. Heb je een hoge bloeddruk?

10. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    ik heb geen hoge bloeddruk, het is nu weer wat minder, ik denk dat ik echt rustig aan moet gaan doen, ik ga wel op zijn tijd zitten enzo, maat toch neem ik nog te veel hooi op mijn vork wat poetsen betreft, maar ik weet niet hoe ik dat anders moet doen, mijn vriend werkt van 5 uur tot 17 uur, en hulp van een ander is er ook niet, hoe moet ik dat doen?? ik wil wel dat het schoon blijft, heb namelijk ook 3 honden rond lopen dus moet echt iedere dag stofzuigen!

Deel Deze Pagina