kan dit? mijn mannetje is nu 3 weken. en heeft best veel problemen. hij heeft verborgen reflux krijgt daar zantac voor. hij is al 3 weken aan de diaree en bleef afvallen dat gaat nu gelukkig goed. ook heeft hij een darminfectie en spruw hij huilt ontzettend veel en ik denk ook dat hij voorkeurshouding heeft, (daarvoor wil ik nog naar een osteopaat toe) maar dat terzijde hij is erg onrustig en wil niet liggen alleen als hij op zijn buikje tegen je borst aan ligt gaat het redelijk. nu vanmorgen na de fles was hij weer zo aant huilen en aan het maaien met ze armen enz dus ik hem op ze buik gelegd en hij werd meteen rustig lag even 5 min te kijken en ligt nu heerlijk te slapen! dit kan natuurlijk toeval zijn, maar kan dit zo vroeg al? en hebben jullie daar ervaring mee? mijn dochter van 1 slaapt ook altijd op haar buik maar heeft het niet gedaan als jong baby´tje
Onze dochter heb ik rond die leeftijd ook een keer op dr buik gelegd en sindsdien slaapt ze altijd op dr buik! Op dr rug sliep ze erg onrustig en duurde het lang voor ze in slaap viel en toen ze een keer op dr buik lag viel ze meteen zonder huilen in slaap! Daarna nog een paar keer rug geprobeerd en weer was het mopperen en slecht slapen. En toen weer buik en niks aan de hand! Dus een echte buikslaper!
En wij hebben trouwens geen speciaal matrasje ofzo hoor. Ze was met een paar dagen al erg sterk in dr nek dus was absoluut niett bang dat ze op dr gezicht ging liggen ofzo
dit vroeg ik me idd al af. maar hoe bedoel je met al sterk in der nekje? ik weet niet echt hoe ik daar op moet letten met een buikslaper, ik heb ze gezicht nu gewoon 1 kant opgelegd en ze armpjes naast zijn gezicht zeg maar en zo ligt hij nog steeds ik zou niet weten of hij ze hoofdje zelf al omdraaid als hij met ze neus in het matras ligt zeg maar ik ga ook iedere 5 min kijken bij hem. hihi wat een vragen allemaal maar ik heb totaal geen ervaring met een vroege buikslaper en vind het best eng
Nou als ze bv op mn schouder lag dan tilde ze dr hoofd op en zat dan lekker rond te kijken. En idd als ik dr in bed lag met dr hoofd naar bv de muur bleef ze zo liggen. Maar (weet niet meer hoe oud ze was) vrij snel ging ze al draaien en ging ze altijd met dr hoofd naar het licht toe liggen. Dus toen zijn we dr af en toe om gaan draaien dus met hoofd bij voeteneinde maar das weer een ander verhaal haha
Hier een buikslaper vanaf 2-3 weken en dat heeft ze tot een maand of 3 volgehouden. Toen vond ze er blijkbaar niks meer aan en ging ze weer op haar rug slapen. Het kan dus best en het kan ook weer veranderen.
Hier net zo! Rug slapen was drama, buik stuk rustiger en beter! Ik heb wel een aerosleep gekocht (lang leve marktplaats) maar zou het zonder ook wel durven aangezien mijn meissie erg sterk in de nek is. Ze tilt zelf haar hoofdje op en draait m de andere kant op.
Hier ook een buikslaper vanaf het begin eigenlijk. Was ook altijd onrustig en aan het maaien met haar handjes. Op haar buik valt ze snel in slaap. Ze was ook al snel heel sterk in haar nekje,wel hebben we een nanny care gekocht om ook zelf rustig te kunnen slapen.
Het kan ook komen door de reflux dat ie graag op de buik wil liggen. Dan hebben ze minder pijn in de slokdarm, dan kunnen ze de pijn beter verdragen ofzo. Dat vertelden ze op het cb. Anouschka heet ook de eerste weken op de buik willen liggen, daarna ineens niet meer. Ze heeft ook minder tot geen last meer van de reflux door zantac en jbpm.
zoiets dacht ik ook ja dat hij dan minder pijn zou hebben de jbpm werkt hier ook wel de zantac ook wel maar nog niet helemaal maar hij gebruikt het nu een week ik weet niet waarneer het ECHT moet werken? overdag werkt het op ze buikslapen echt super savonds helaas niet! dan is hij nog steeds aan het gillen en overstrekken enz of het nou van de buikpijn is of van de reflux of honger ik weet het echt niet!! hebben jullie ervaring met cinababy? gaan ze daar ook meer en dunner door poepen? omdat hij al diaree heeft. ik heb infacol gebruikt maar dat werkte niet en door de sinasappelsmaak kreeg hij nog meer zuur
Hier ook een buikslaper. De eerste 3 weken sliep ze heel licht, deed hazenslaapjes. Vanaf het moment dat ik haar op haar buikje ben gaan leggen sliep ze heerlijk! Ze was wel al snel sterk in haar nekje, anders had ik het niet aangedurfd en heb voor mijn gevoel een babysense onder het matrasje liggen.
Damian sliep vanaf 2weken oud ookal op zn buik, maar alleen als we erbij waren. Niet snachts dus. En nog steeds is hij ene buikslapertje
Hier ook buikslaper vanaf het begin. Hij schrok zich regelmatig wakker op zijn rug en op zijn buik heeft hij dat niet. En als hi jwakker is leg ik hem ook vaak op zijn buik in de box dan kan hij zijn spieren alleen maar trainen en zie ik ook zelf hoe sterk hij is en dan breng ik hem met een veilig gevoel naar bed.