ik kreeg ook allemaal tips om de bevalling op gang te krijgen, heb ze wel allemaal gedaan 2 dagen voor ik bevallen ben, neem aan dat het toeval was, ik dronk bitter lemon, ging expres vaak de trap op en af, ging veel lopen, maar denk eerlijk gezegd dat het gewoon toeval was, als je helemaal door heen zit ga je rare dingen doen hihi...... misschien wel het proberen waard hihi..... succes
hihi vriendin van me kreeg het advies te gaan vrijen... 's ochtends gedaan en 'smiddags begon het.. vroeg in de avond bevallen.. bij de tweede ook...
@Wendy2010 sperma schijnt iets op te wekken op het einde idd....alleen had ik er geen behoefte aan op het eind pfff... Het kindje komt als het er klaar voor is...en zo moet het ook!!
Bij mijn dochtertje liep ik 13 dagen overtijd, behalve op de bank zitten kon ik niet zo veel meer doen en was ik ook wel echt aan de bevalling toe. Wat een voordeel was is dat mijn dochtertje meteen goed aan de borst dronk, dat blijkt wat makkelijker te gaan als ze wat later komen en ze had al veel de ogen open. Succes met de laatste loodjes.
pff nou hier nog 1 hoor... ben pas over 2,5w uitgerekend maar zit er compleet doorheen... Heb al een week snachts steeds voorweeën dus slapen ho maar, mijn bekken zijn echt verrot dus kan maar weinig doen en das ook sneu voor mijn andere kids. Ik hoef maar een teen te wiebelen en heb harde buiken, ben vaak misselijk, maagzuur en ik heb heel erg last van een hoge hartslag waar je ook nog eens doodmoe van wordt... En daar komt bij dat mijn moeder ernstig ziek is en volgende week weer voor een chemo moet (vrijdag) en daarna is ze zeker 10 dagen erg ziek en ik wil niet bevallen in die dagen want dan kan mijn moeder er niet bij zijn... Op zich zit mn buik niet zo in de weg, die is wel gezellig maar de rest... mn lichaam wil gewoon niet meer, en als ik dan denk dat ik zeker nog 2,5 week moet... Bij de andere 2 meiden had ik ook wéken snachts voorweeën maar nu is het gewoon teveel zegmaar... ik vermaak me overdag een beetje met wat knutselen/borduren en wat filmpjes kijken terwijl de kinderne op school/kdv zijn. Mn wereldje wordt gewoon een beetje klein zegmaar... en verder dan een half uur van huis durf ik ook niet meer want ik beval heel snel (dat zal dan wel het voordeel van voorweeën zijn ). Door mijn bekken kan ik niet meer goed lopend dingen doen en fietsen is ook een crime... Nou ja, ze zal wel een keer geboren worden