Zit er helemaal doorheen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ramona, 21 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Ik ben nu 30 weken en een paar dagen zwanger en zit er echt helemaal doorheen en vraag me af hoe ik de laatste weken door kom.

We zitten nog steeds in de verbouwing en de mensen lopen hier in en uit en ik kan er echt niet meer tegen en vlucht ook geregeld mijn eigen huis uit het einde is gelukkig wel in zicht denk nog een week of 2 maar dan moet alles nog klaar gemaakt worden voor de baby en de kamers van rick en kim moeten helemaal ingericht worden en ook onze nieuwe kamer moet gedaan worden en ik zie er zo tegenop ondanks alle hulp straks.

En sinds gister avond voel ik me zo ellendig als wat moest plassen en kon er niet meer stoppen :( en de afscheiding loopt als een kraantje en is heel erg wit.
    Heb ook heel erg last van mijn buik en mijn rechterlies en kan amper lopen soms en ik moet meer rust nemen van de vk maar ja dat wil dus niet want als ik even in bed lig dan word ik gek van de herrie van de werkmannen kortom heb het zo zat allemaal en moet ik me zorgen maken over de pijn in mijn buik en de enorme hoeveelheid afscheiding.

Oh heerlijk is dat zeg af en toe even klagen ;)

2. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    kan me goed voorstellen dat je het helemaal zat ben hoor.
    Kan je niet ff een paar daagjes bij iemand anders in huis, zodat weer je even bij kan tanken?

Sterkte meid

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ja kan me voorstellen dat je gillend gek word :cry: kan je inderdaad niet bij iemand overdag tot rust komen? En daarna nog alles inrichten lijkt me inderdaad echt pittig. Maak eerst jullie kamer en die van de baby klaar de rest komt later wel. Sterkte iig.

4. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Ga al zo veel mogelijk weg maar heb er soms ook de energie niet meer voor zou zo blij zijn als ze kalar waren hier maar elke dag lijkt er wel iets nieuws bij te komen wat dan weer gedaan moet worden heb al wel gezegd over 3a4 weken wil ik echt niemand meer zien hier want we zitten ondertussen al wel een week of 12 in de troep en herrie en wil nu ook wel eens een beetje rust hebben

5. Adine

Adine Fanatiek lid

12 sep 2006
    2.355
    0
    0
    Ridderkerk
    Tjee, zijn ze al zolang bezig? Snap best dat je nu gillend gek wordt. Probeer toch zoveel mogelijk te rusten, anders hou je dit idd niet vol. En een deadline instellen, want anders blijven ze doorgaan.

6. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    De deadline zijn we helaas al voorbij heb wel tegen de mannen gezegd dat ze maar een beetje door moeten werken en minder moeten ouwehoeren :oops: tja je zegt soms rare dingen als je het zat bent.

Ze begrepen het wel en zijn ook echt druk bezig nu maar ja maandag en dinsdag zitten we hier zonder wc want alles moet aangesloten worden en waarschijnlijk moet de wc dan gesloopt worden voor een deel beneden lekker met de kids en ga dus ook weg met ze lekker naar schoonmama

7. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Oh lekker he!
    Hier hebben we ook wéken in de verbouwing gezeten.
    Mijn hele zwangerschap eigenlijk.
    Eerst de keuken, toen de badkamer en de babykamer.
    Een week na mijn bevalling was het nog niet af hier, ik heb er een paar keer echt hysterisch om gejankt.
    Het is geestelijk ook zo vermoeiend om in een verbouwing te zitten als je zwanger bent. (en idd, die dutjes kun je ook wel vergeten met zingende en herriemakende werklui) Ik heb er ook ZO naar verlangd dat alles af zou zijn, en ik eindelijk lekker nog een beetje kon tutten in het babykamertje...
    Vreselijk, ik wens je veel sterkte.

8. ramona

ramona Fanatiek lid

9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi hoi

Even een updat als het goed is en alles verloopt verder zonder problemen dan is dit de laatste week het kan zijn dat de schilders iets langer nodig hebben maar goed daar heb je geen last van.

Kijk er zo naar uit en kan dan eindelijk in ons nieuwe bad heerlijk.

Morgen en overmorgen hebben we de ergste dagen dan doet de wc en de douche het niet en ik ga dan ook met de kids naar schoonmama en blijf daar dan lekker slapen.

Ben lichamelijk echt heel moe en vooral als ik er aan denk wat we zelf nog moeten doen alles inrihten en klaar maken voor de komst van de baby.
    Heb heel erg last van huilbuien en kan helemaal niks meer hebben en mopper dus ook vaak onterecht arme kids hihi rick zegt al als ik moppen tja papa komt door de baby mama is ook zo moe niks van aantrekken hoor zo lief.

op onze site kun je zien hoe alles nu geworden is

http://familiedejong.punt.nl/

Deel Deze Pagina