steken in liezen wat is dat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Irene, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Ik ben nu 5 weekjes zwanger en heb regelmatig last van een zeurend gevoel in mijn onderbuik (is niet echt pijn ofzo) en ook erg veel steekjes in mijn liezen een heel apart gevoel vind ik dat. Waar kan dit mee te maken hebben, kan dit zijn doordat alles groeit of kan dit nog niet bij 5 weken? Daar ben ik wel benieuwd naar!

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Ja hoor, kan al heel goed bij 5 weken.
    Alles daarbinnen gaat schruiven en plaats maken , dus kan al heel goed
    dat je groei pijntjes hebt.
    Pijn in je liezen duid vaak op bandenpijn.

Welkom in het zwangere wereldje ;)
    Gefeliciteerd met je zwangerschap !

3. Heel normaal en hoort erbij! hihi
    Ik heb ook vaak wat zeurderige pijn, dat is de groei van de baarmoeder. Die steken zijn ook heel normaal, zijn idd je banden.

4. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Oh gelukkig, dan ben ik weer wat opgelucht. Ik vind het ook zo super spannend allemaal. Ik heb in november een mk gehad vandaar dat ik nu wat gestresst ben of alles wel goed gaat enzo. Ik hoop dat het deze keer goed gaat en dat ik binnenkort echt kan gaan genieten van de zwangerschap.

5. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ik heb die steken ook en soms voel ik ook steken in me anus :oops: sorry maar is dat ook oiets van bandepijn?

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Heb je ook last van obstipatie met die steken in je anus?

Ik had dat wel en dan moet je zoals altijd veeeel drinken en veel vezels eten...

7. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja heb ik maar tijdns het poepen heb ik geen steken het is wwel zo dat ik weet dat ik moet poepen maar niet wil komen door die obstipatie en ik dus altijd w8t wanneer het voor de deur staat en ik zo min mogelijk hoef te drukken :oops: :oops:

Deel Deze Pagina