Zoals vele misschien al hebben meegekregen, zitten wij nu midden in een buiten baarmoederlijke zwangerschap nasleep. Voor degene die het nog niet weten. 7 april kwamen wij erachter na 2 kindjes via ivf. Spontaan zwanger te zijn. Een week later bloedverlies. Paar dagen later vruchtzakje verloren. Maar hcg bleef stijgen. Ze zagen iets links langs de eierstok zitten. een 2 ling dus 1 in baarmoeder en 1 langs eierstok Mtx injectie gehad. 2 weken terug op maandag. Vorige week woensdag terug Hcg niet gezakt. Afgelopen vrijdag weer mtx spuit gekregen. Sinds vrijdag avond continue krampen en steken. Bloedverlies is maar een beetje. Als ik moest poepen(sorry) kreeg ik zoveel pijn onderin mijn buik. En steken achter. Gisteren dacht ik even een plasje te brengen voor te checken. Ja hoor blaasontsteking. Nu amoxicilline gekregen 7 dagen 3 tabletjes. Maar men wat wordt ik ziek en misselijk van die pillen. Door de mtx is mijn immuunsysteem dus plat gegooid. Ja dat merk ik echt snotneus traanogen. Ik voel me alsof ik elk moment kan instorten. Donderdag weer bloedprikken en vrijdag half 11 bij de gyn de uitslag. Als het hcg weer niet gezakt is komt er een kijkoperatie. Kindjes zijn nu ook verkouden. Mannetje is werken ik wil zo graag alleen zijn. Een week zonder wat dan ook aan mijn hoofd weg van alles. Weg van deze nasleep. Ik wordt er echt zo gek en verdrietig van. Het voelt alsof ik elk moment instort. Sorry voor dit berichtje maar ik zit er even zo doorheen. Het liefste wil ik keihard gaan huilen. Maar hoe met mijn kindjes hier. Xx een verdrietige ik
Dikke knuffel.... Huilen mag, niets mis mee om je kindjes te laten zien dat je een mens bent. En het lucht misschien wat op.
Pfoe wat kan ik je goed begrijpen. Maar tegen je kind aanhuilen kan ook heel fijn zijn hoor. Heb ik ook weleens gedaan bij mn dochter. Zie er ook geen probleem in om in bijzijn van je kinderen te huilen. Kinderen zijn vaak veel meevoelender dan wij denken. Sterkte meis en ik hoop dat je donderdag eindelijk een goede uitslag hebt, dat je hcg aan het zakken is.
Ja dochter heeft me wel eens zien huilen maar dat blijft zo lang bij haar hangen. Ik wil altijd de sterke mama blijven bij hun.
Och wat verdrietig allemaal Heb je niet even een vriendin/moeder/buurvrouw waar de kindjes even voor 2 uurtjes kunnen spelen? Kan jij even met een dekentje en een kopje thee op de bank. Heel veel sterkte!
Inmiddels doet de ab kuur zijn werk. Pijn is weg gelukkig. Nu wel een soort reactie van de ab in combi met de injectie van afgelopen vrijdag. Ogen zijn beetje opgezwollen en tranen heel erg. Lijkt alsog je de hele dag hebt gehuild., zo'n druk zit er op. Vandaag bloed geprikt en morgen de uitslag 10.30 uur in het zkh zijn.. Op goed geluk
Ik duim voor een goede uitslag morgen! Kan je niet iemand de kindjes een paar dagen laten opvangen? Als ik zou weten dat een van mijn vriendinnen of zus bijvoorbeeld hier doorheen moest gaan, zou ik zeker voor haar klaar staan. Snap dat het een emotionele achtbaan is, en die rust kan je nu goed gebruiken. Geef dit ajb ook aan bij iemand die je hiermee (en met je kindjes) vertrouwt!
****update**** Goed nieuws voor nu.... Hcg van 2000 naar 733 gezakt. Nu elke week bloed prikken tot het op 0 staat. Het kan weer gaan stijgen (persisterende trofoblast) maar daar gaan we nu niet vanuit... Voor nu zijn we opgelucht..