De biechtstoel #2

Discussie in 'De lounge' gestart door Lilium, 30 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilium

Lilium Niet meer actief

In verband het succes van het vorige topic. ;)

Spam awayyyy :)

Manque vindt dit leuk.
  2. wachtend

wachtend Niet meer actief

Ok ik biecht op dat ik het heerlijk vind dat de kinderen 2 nachtjes uit logeren gaan!
    Heerlijk even geen "mama, mama, mama!" Maar even mijn eigen gedachtes horen ipv continu alert zijn.

Het is wel voor een goed doel dat ze gaan logeren (de fotograaf komt langs voor het huis, en ik moet morgen echt even knallen!)
    Maar het is gewoon lekker om even door te kunnen werken.

Vitamientjuh en Manque vinden dit leuk.
  3. Lilium

Lilium Niet meer actief

Mijn vriend is zooo irritant in zijn ADHD aanval.:mad:

4. Boef12

Boef12 Bekend lid

6 jan 2012
    830
    702
    93
    Vandaag ben ik een hormonale emotionele muts die zich als vanzelfsprekend gezien voelt en mijn man een botte hork zonder begrip die vind dat ik me aanstel.........geen goede combi

5. bluedrake

bluedrake Fanatiek lid

1 aug 2018
    3.691
    4.051
    113
    Vrouw
    Mijn man zou eens wat meer voor zichzelf op moeten komen en zich niet als 2e keus moeten laten behandelen in de familie.

Volgens hem maakt het hem niet uit, en zit ik er meer mee.

6. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.800
    8.469
    113
    Vrouw
    Ik heb tot 11.45u in bed gelegen en heb gedaan alsof ik sliep (vanaf 8.15) omdat ik gewoon geen zin had om iemand om me heen te hebben.. mn vrouw kwam me "wakker" maken om 11.40u terwijl ik haar gewoon hoorde aankomen..

:D heerlijk!

Blijdorp, mamaloe250 en DastyQueen vinden dit leuk.
  7. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Ik ben dat geklik van de Duplo zooooo zat! En dat gegooi en gegraaf met blokjes in de bakken.

Vitamientjuh, Piep2016, Nescio en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. louan

louan Niet meer actief

Ik eet al sinds de geboorte van dochter elke dag een roze koek met slagroom en roze muisjes. Vandaag dag 12:oops:.

Ben toch ondanks dat 7 kilo kwijt. Wel een leuk en lekker dieet dit:D:D:D:D:p.

Masky, wensfeetje, NdNk en 23 anderen vinden dit leuk.
  9. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ik voel mij niet serieus genomen op het werk.
    Donderdag duidelijk iets aangegeven, is er niks mee gedaan.
    En ondanks dat ik er al er jaar werk, ben ik blijkbaar nog steeds één van de nieuwe en iedereen die nieuw is, is verwend werd mij daarstraks nog even verteld.
    Bah, voel me kut en kan goed janken.

10. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    dat is totaal niet leuk nee. is er iemand van hogere hand waarbij je dit probleem kan voorleggen?

11. tuc

tuc Niet meer actief

Dat ik gister met winkelen asociaal veel geld aan mijzelf uitgegeven heb:oops::D

NdNk, DastyQueen, Hopsatee en 9 anderen vinden dit leuk.
  12. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

Mijn nieuwe laarsjes zijn net door de postbode bezorgd en eigenlijk waren ze duurder dan mijn bankrekening toe liet... Dus heb ik polo's voor vriend erbij besteld en ga ik het totaal met zijn pinpas straks via Ideal betalen :oops:

Louise11110, heidiane, cactusje en 7 anderen vinden dit leuk.
  13. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Zoon heeft vandaag zijn 1e echte dag op school(wel gewend) en zit constant op de klok te kijken of ik hem al kan ophalen

14. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Ik heb vandaag mijn nieuwe voornaam aan iedereen bekend gemaakt. Zal best wennen worden. Naar het voelt als een nieuw begin. Ik vind mezelf best wel stoer.

Piep2016, DN2017, Louise11110 en 16 anderen vinden dit leuk.
  15. tuc

tuc Niet meer actief

Mag ik vragen vanwaar een nieuwe voornaam??
    Lijkt mij idd wennen.

16. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Mijn biecht; ik ben al best veel afgevallen de laatste tijd, maar van het weekend vertelde een vriendin dat ze zwanger is. Ons is een tweede kindje niet gelukt en dus vind ik mezelf super zielig en zit ik nu een zak chips weg te vreten. Voel me daar kei schuldig over.
    Ben wel heel blij voor mijn vriendin, ze is echt een super mama.

17. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    Oude naam is verbonden met het verleden wat ik achter me wil laten. Nieuwe naam staat voor mijn toekomst.
    Hetis zeker wennen. Maar ik hoef ook niet meer na te denken over waar ik mijn nieuwe naam al gebruikte en waar nog mijn oude naam.

Blijdorp en tuc vinden dit leuk.
  18. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.466
    3.912
    113
    Vrouw
    Ik kan mijn schoonvader niet meer aanzien/horen. Van de zomer 3 weken op vakantie geweest met elkaar en op zich ging dat best goed, maar op het laatst kwamen toch wel de irritaties. Merk dat ik nu echt moeite heb om een gesprek aan te gaan (het liefst ga ik überhaupt even niet op visite die kant op) terwijl ik het voorheen best oké vinden met hem.

19. floppie888

floppie888 Bekend lid

3 sep 2014
    793
    549
    93
    Ik wil graag de hele dag in bed liggen, tv kijken en chocolade eten ipv genieten van mijn gezinnetje. Ik ben compleet uigeput...

20. Jerseygirl

30 sep 2018
    26
    39
    13
    Vrouw
    Ik ben helemaal niet zo sterk als mijn collega's denken. De fysieke pijn begint ook mentaal zijn tol te eisen.
    En toch nog een positieve biecht: mijn eerste post op ZP kreeg 3 "vind ik leuks". En dat vond ik dan weer leuk.:p

Lindah, DN2017, Nog anoniem en 5 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina