drop!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rachel22, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rachel22

rachel22 Actief lid

16 feb 2006
    239
    0
    0
    verzorgende c
    is teveel drop slecht voor de baby?
    ik weet dat het voor de bloeddruk niet goed is.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, voor zover ik weet is het niet schadelijk voor de baby, maar mag je het in de zwangerschap beperkt eten omdat het inderdaad bloeddrukverhogend is.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    TEveel is nooit goed.
    Maar het is inderdaad bloeddrukverhogend.

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Van drop kan je een verhoogde bloeddruk krijgen en een te hoge bloeddruk is niet goed voor de baby.
    Een keer een dropje is natuurlijk niet erg maar wat corina al zegt, teveel is nooit goed.

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik had beide zwangerschappen een heuse dropverslaving maar mijn bloeddruk is de hele tijd erg laag gebleven. Ik vroeg het elke controle aan de vk of ik nog (veel) drop mocht eten en dat was geen probleem

6. Seth

Seth Niet meer actief

Er schijnen laatst onderzoeken geweest te zijn en teveel drop zou probleemgedrag kunnen veroorzaken bij het kind...
    (of zoiets... zal zo googlen) maar of dat echt zo is???!!

ik eet hier ook drop hoor....een enkele keer en met mate...
    mijn bloeddruk is eerder aan de lage kant nog dan aan de hoge.... dus tja.....

en probleemgedrag... met ons als ouders... zal er dat TOCH wel inzitten.... niet door de drop, gewoon aanleg... :D

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik heb zoute drop moeten eten toen ik een te lage bloeddruk had..
    zoute en extra zoute drop..
    Er zit een stofje in die het verhoogd, net als zoethout. *zag mezelf toen alleen niet elke keer op zoethout kauwen lol*

8. Seth

Seth Niet meer actief

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    heb een echte drop kick sinds een paar dagen! en eet al snel een stuk of 8 a 10 per dag! en voor dat ik zwanger was had ik nooit maar dan ook nooit geen behoefte aan drop! en nu kan ik de paas eitjes makkelijk laten liggen in de super, terwijl ik voor dat ik zwanger was mij er in rond kon eten!

Deel Deze Pagina