Om dit huis te kunnen kopen rond de 410000. Dat krijgen we er wel voor, maar kan je toch niet gokken. Of de garage eerst verkopen.
Als jullie echt weg willen zou ik dat laatste doen. Dan heb je alvast een mooie spaarrekening en kan je over tot actie op het moment dat er iets wordt aangeboden dat naar jullie zin is. Jammer dat het nu waarschijnlijk niet door gaat, al is het huis nog niet verkocht
Dan verkoop je toch gewoon de boot, De oudere dames hier kunnen zich dat vast nog herinneren. Nee even serieus, Ik zou overwegen wat prioriteit heeft
Balen dat het niet gelukt is! Ik zou persoonlijk iig het advies opvolgen van de adviseur en nu niet zelf alsnog andere dingen gaan doen zoals verkopen van garage. Het is niet maar een klein iets waar je over beslist, een half miljoen is een hoop geld om mee te gokken/risico's mee te nemen Er komt in de toekomst vast nog eens een huis wat wel in de gehele situatie past of een betere timing heeft
Dit huis kwam toevallig op ons pad en is helaas niks geworden (of de andere partij moet het niet rond kunnen krijgen). Ik ga nu niet halsoverkop de garage verkopen voor een huis dat misschien ooit in de verkoop komt.