nierbekkenontsteking maar krijg antibiotica niet meer naar binnen!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamavanDaisy, 7 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Hey dames

Afgelopen weekend kreeg ik pijn in de nier, ben nierpatiënt geweet dus vandaar snel herkend en dacht in eerste instantie aan een gewone blaasontsteking. Smorgens urine ingeleverd maar savonds al enorm veel meer pijn en shaken dus huisbezoek Dokterswacht, bleek het om nierbekkenontsteking te gaan direct antibiotica meegekregen. Maar ooow wat smerig, ik ben al erg veel misselijk deze zwangerschap maar dit slaat alles.... dus mijn vraag:

hier iemand ervaring met antibiotica kuur in zwangerschap? Ik ben van plan om vanmiddag huisarts op te bellen... ik krijg die tabletten niet meer naar binnen. Ben met de dag misselijker geworden, gister al moeten braken. Mijn maag en/of darmen zijn helemaal overstuur en sinds gisteravond ook nog diaree erbij :( vanmorgen uiteindelijk nog een pil binnen kunnen houden met veel moeite. .. de rest van de dag is het ook gewoon een strijd om proberen niet te gaan overgeven. Hopelijk kunnen ze een andere oplossing bedenken! Iemand hier ervaring mee? Wat deden ze ermee?

Liefs

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    ook een keer gehad, idd even bellen dan krijg je andere antibiotica kuur.
    Staat ook in de bijsluiter dat als je er zo heftig op reageert dat je dan moet stoppen en arts moet bellen. Kan goed zijn dat je niet tegen deze ab kunt, meestal de eerste keer wel en de tweede keer reageer je er "allergisch" op.

3. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Nou gebeld, moest per direct stoppen met de kuur. Uitslag van urine kweek in lab was er nog niet waarsch morgen dus gaan nu eerst deze afwachten en dan kijken naar passende behandeling. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina