Dank jullie wel voor de reactie.. we zien het donderdag wel.. Maar wil dus echt geen rust pauze. heb in mei 2 maanden rust moeten houden vanwege een bloeding aan mijn eierstok en we zaten alleen maar te wachten op de datum dat we weer mochten beginnen. xxx
Hi Kaatje, Ik zou ook niet willen wachten hoor, maar kan me wel voorstellen dat het je goed kan doen. Maar jij zal er waarschijnlijk alleen maar meer gestresst van raken, dus gewoon 'lekker' doorgaan hoor. groetjes, Snoopy
hoi hoi. Nou had gister weer een echo ( en zwaar pijnlijk) maar er groeit nog steeds geen eitje. Nu wil ze me maandag nog een x zien en als er dan nog geen eitje groeit ga ik over op hormoon injecties. xxx
weet ik niet precies.. je krijgt ze mee naar huis en dan moet je ze zelf prikken :S zal het straks allemaal wel te horen krijgen.Ze zullen bij jou denk 1x 150 mg proberen en als dat niet helpt door naar het volgende. Succes ! xxx
Bij mij werkt Clomid ook niet... De gyno wil nu overgaan op een medicijn dat door suikerpatiente worden gebruikt.. ben de naam even kwijt... Hij wil nu nog gaan uitzoeken of ik dat in combinatie moet doen met Clomid..
hoi hoi. nou ik ga spuiten.het heet puregon ofzo. er was zoals verwacht weer geen ei te zien. moet morgen even een afspraak maken bij de assistent,die gaat me leren prikken. vind het doodeng. gelukkig wil mijn vriend prikken. gaat er gelijk weer vandoor. even alle agressie eruit rammen met squasen. xxx
succes meid, en gewoon je hubbie laten doen dan hoor meid, maar je zult zien dat het meevalt hoor. sterkte meid dikke knuff sam
Thanx, ik hoop het. Ga zo weer bellen om een afspraak te maken... zit iedere dag een andere assisitent dus of ik dan de volgende dag terug wil bellen... nou vooruit dan maar weer. xxx
Nou heb gister de uitleg voor het spuiten gehad.. de naald valt gelukkig wel mee hoe groot hij is..maar toch hij moet wel in mij haha.. ben doodsbang maar ja hopelijk valt het na de eerste keer prikken best mee. Heb gister ook 3 naalden en een zoutoplossing meegekregen om te oefenen. Ik ga er dinsdag mee beginnen. xxx
Kaatje succes met spuiten, fijn dat je vriend het wilt doen. Maar je zult zien...je kunt zelf meer dan je waarschijnlijk denkt hoor!
Hoi Kaatje, succes met spuiten, maar dat gaat vast wel lukken! Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar denk dat ik vanaf februari moet gaan beginnen. Ben zelf verpleegkundige, dus injecteer dagelijks patienten, maar om het strakkies bij mezelf te moeten doen....Maar dat gaat wel lukken en bij jou ook hoor! Groetjes, Nollie
Heel veel succes meid! Het gaat bij mij de ene keer ook beter dan de andere keer....het blijft een onnatuurlijk iets denk ik. Komt wel goed! Elmo