Dames wanneer zal ik testen?help even

Discussion in 'Zwanger worden' started by -, Dec 2, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi , nou ik denk zelf niet dat het raak is hoor maar stel je nou een voor dat die :evil: wegblijven, wanneer zal ik dan testen? Ik zelf dacht aan volgende week Woensdag, hubbie riep ik voel dat het raak is waarom niet Zondag? dat vind ik te vroeg. Ik had wel 2 dagen wat roze op het wc papiertje zitten, kan dat ene innestelling zijn? ik weet niet meer op welke dag dat was. Gister alleen op de wc gezeten als je begrijpt wat ik bedoel en vanmorgen zit ik verstopt. raar hoor :rolleyes: veder nog geen spoor van mijn ongie vind het toch stiekum wel spannend maar ga er gewoon van uit dat ik ongie ga worden. Om mij zelf te beschermen. ;) Moet ik wachten tot na dag 37? is dat verstandig? bedankt he jennie72

2. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Spannend Jenny. Ben nog nooit zwanger geweest dus ik heb hier geen ervaring in. Maar de symptomen die je noemt zijn wel symptomen voor een zwangerschap. Je zou idd al morgen kunnen testen, volgens mij heb je meer kans op een vette streep als je woensdag test vanwege de toename van hcg.
    Maar de vraag is natuurlijk ook, kunnen jij en je hubbie helemaal tot woensdag je nieuwsgierigheid bedwingen? Hihihihi dat zou ik dus niet kunnen hoor! Succes meid, laat je het even weten? Ik duim mijn duimen blauw voor je :thumup: :thumup: :thumup: :thumup:

3. Niet meer actief

Hoi hartje vind het nou toch wel spannend maar probeer er toch nuchter onderte blijven. Anders is de teleurstelling zo groot. Moeilijk hoor. Zucht.
    Het moet gewoon geduld is een schone zaak! wij wachten tot a.s Woensdag. ;) jennie72

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Nou meis, nog effe geduld dan......
    Laat je het hier wel woensdag dan weten, nou ben ik toch wel erg nieuwsgierig geworden. Kan alleen pas 's avonds kijken, dus niet getreurt als ik niet meteen reageer!

5. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    als ik jou was zou ik idd wachten tot dag 37 of 38 stel datje het nu wel weer wat later bent.

6. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Hoi Jennie

Ik zit eigenlijk met hetzelfde. Moet vandaag ongesteld worden en morgen zou ik evt. kunnen testen als ongi uitblijft. Heb wel klachten gehad sinds ei. Vandaag kan het voor m'n gevoel alle kanten op. Maar ik weet van mezelf dat ik morgen gewoon test als ik vandaag niet ongi ben geworden.
    Ik heb namelijk niet zo veel geduld...
    Ik hoop voor je dat de duivels uitblijven, en als je wel geduld hebt, kun je natuurlijk altijd na zondag testen!

Good luck!

Marie

7. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi jenny

je nod was toch 3 dec eigenlijk, dacht ik.
    testen zou ik zeggen!
    maar ik ben ook zooo ongeduldig. ik had natuurlijk weer 3 dagen te vroeg getest maar de test was wel al heeel licht positief.

ik hoop het enorm voor jullie!

liefs irisje

8. Niet meer actief

Dag dames bedankt voor jullie steun. En Marie26 ik duim ook voor jou hoor! Spannend he ;) Heb jij altijd een mooie cyclus gehad? ik wat onregelmatig daarom wacht ik liever. :rolleyes: succes he
    jennie72

9. Niet meer actief

Hoi irisje ja klopt wel maar ja heb al eens eerder 2 uitschieters gehad dus ja vandaar. :D ik hoop mijn geduld te kunnen houden maar moeilijk is het echt wel. Nog gefeliciteerd he Irisje! en duimen maar weer
    jennie72

10. Malaika

Malaika Fanatiek lid

Aug 27, 2006
    1,359
    0
    36
    Limburg
    Jenny, ik zie dat je steeds een behoorlijk onregelmatige cyclus hebt. Ik zou toch proberen later te testen, want je zou ook gewoon een weer een langere cyclus kunnen hebben. Succes met het bedwingen van jullie nieuwsgierigheid!

Share This Page