hallo ik heb een vraagje.... mijn NOD is over 4 dagen. zelf dacht ik al wel een paar dagen eventjes dta het gelukt was, maar toch ook weer niet. nu ben ik net bij de huisarts geweest en blijkt dat ik een schimmelinfectie heb. kan dit invloed hebben op het zwanger worden of eventueel al zwanger zijn? ik heb al een paar dagen steken en vervelende pijn aan de rechterkant onderin me buik. verder zijn mijn klachten -veel wit slijmverlies ( kan ook van infectie komen ) verstrooid -misselijk maar niet heel erg en hoef niet over te geven moe -wel willen eten maar niet echt hongeharde onderkant van buik. ( ben wel gezet) -zere borsten (vooral buitenkant) -steken onderkant buik vooral rechts - als ik ga staan of lang sta allemaal steekjes bij mijn baarmoeder - maagzuur maar blijft in mijn keel hangen mijn vruchtbare dagen waren rond 19 nov heb toen ook seks gehad. 20 november was mijn eisprong en voelde toen ook een flinke steek in mijn buik wat is dit allemaal? is de kans er dat ik zwanger ben? en wat voor een invloed heeft die schimmelinfectie? en hoe zit het dan met de medicijnen die ik krijg? weet nog niet hoe ze heten want kan ze pas vanmiddag halen hoop dat ik veel racties krijg zodat ik zekerheid kan krijgen groetjes mii
Hey, Ik ben zwanger geworden terwijl ik een bacteriele infectie had. Zowel de verloskundige als de gyn zeiden beide dat dit NIET schadelijk is voor een zwangerschap. Het is ook nog eens zo dat een schimmel infectie gelijk behandelt kan worden(dus ook als je zwanger bent) de infectie die ik had mag niet in de eerste 3 maanden behandelt worden omdat je dan echt antibiotica krijgt. Dus ik heb er ook nog eens ruim 3 maanden mee rond gelopen. Helaas is mijn zwangerschap een miskraam geworden dit was ook gebeurt als ik geen infectie had gehad. Dus meid maak je geen zorgen. liefs sancho
Ik denk dat je met een schimmelinfectie op de normale manier zwanger kunt worden. De klachten die je hebt; tja, steekjes hebben we allemaal wel eens, misselijkheid (zonder overgeven) komt bij mij ook maandelijks voor, dus dat zegt ook niet zoveel. Alleen die zere borsten kunnen duiden op een zwangerschap, maar het hoeft niet. Een steek in je buik rond de eisprong is normaal. Als je je medicijnen ophaalt, vraag dan aan de apotheker of ze schadelijk kunnen zijn voor een evt zwangerschap. Het staat meestal ook wel op de gebruiksaanwijzing. Kortom; ja er is een kans dat je zwanger bent, maar vraag gewoon de apotheker of drogist of lees de gebruiksaanwijzing en overleg evt. met je huisarts wat te doen. Je zou evt. je NOD kunnen afwachten, maar het lijkt me voor de infectie niet aan te raden. Je kunt er beter van af zijn voor je menstruatie. Sterkte ermee! Ik hoop dat je niet al te veel last hebt. xx Lintje
mijn huiarst nemt mij niet serieus dat ik graag een 2e kindje wil aangezien mijn leeftijd ik wil gewoon weten of het schadelijk kan zijn? omdat ik wel het gevoel heb dat ik zwanger ben maar kan pas over 4 dagen testen zou het kwaad kunnen als ik vandaag wel antibiotica krijg maar het afwacht of mijn menstruatie komt? als ik dan overtijd ben en ben zwanger dat ik dan naar de huisarts ga'? of kan ik de behandeling gewoon doen?
dus als ik wel antibiotica krijg moet ik gewoon doen? binnen hoeveel dagen kan zon schimmelinfectie dan verdwijnen en zou het schadelijk kunnen zijn als ik toch zwanger ben? kan over 3 of 4 dagen testen als ik het aan de apotheek doorgeef moeten hun mij dan serieus nemen? en kunnen ze dan iets anders voorschrijven? zijn ze verplicht dit ook te doen? groetjes
Ja, die antibiotica kán schadelijk zijn ja! Ik had ook de verkeerde meegekregen, terwijl ze wísten dat ik zwanger was. Toen kreeg ik andere mee. Helaas weet ik hier de naam niet meer van. Maar de schimmelinfectie op zich kan geen kwaad voor een eventuele zwangerschap. Hoop dat je hier wat aan hebt!?
het enige is dat ik gewoon bang ben om het aan te geven bij de apotheek dat ik misschien zwanger ben. ben bang dat ze me niet serieus nemen en dan toch nog antibiotica geven. ik ben er nu snel bij, kan het ook zijn dat ze iets anders voorschrijven? alleen antibiotica is schadelijk toch? zon schimmelinfectie kan dit ook invloed hebben op een zwangerschapstest? sorry dat ik zoveel vraag hoor maar heb deze maand eindelijk echt het gevoel dat ik zwanger ben en dan overkomt me dit
och lieve meid, wees maar niet bang om te vertellen dat je misschien zwanger bent. Doe anders maar gewoon alsof je in een speelfilm speelt en acteert. Misschien helpt dat en dan kun je het gewoon vragen. Ze zijn verplicht je serieus te nemen en ze kijken er echt niet raar van op. En twijfel je toch, wacht dan maar tot na het weekend met de medicijnen (indien antibiotica en als je menstruatie is gekomen). xx Lintje
Anders zou ik idd ook tot na t weekend wachten. Een schimmelinfectie is rottig, maar beter dan verkeerde medicijnen krijgen.
zou dit ook 1 van de eerste verschijnselen kunnen zijn? want volgens mij zijn er meer vrouwen die dit hebben vlak voor hun nod of met hun NOD die dan ook zwanger blijken te zijn? heb dit nog nooit eerder gehad
Je hebt kans dat je er sneller last van krijgt mede doordat de temperatuur in een 'zwanger' lichaam omhoog gaat. Daardoor hebben bacterieen méér kans en 'zin' om te groeien/broeien.
mijn dokter neemt me ook niet serieus, en nu zullen jullie wel schrikken. ben 18 en heb al een kindje van 2 maar willen heel graag een kindje erbij
Daar schrik ik niet van hoor.. dacht eerder dat je bedoelde dat je heel oud was hihihihi kom zeg.. wat voor een achterlijke dokter heb jij.
idd wat een vreemde ha, meid gewoon naar apotheek gaan en daar ff vragen wat je het beste kan doen. ik weet dat er medicijnen zijn die je gewoon kan gebruiken. had na mijn antibiotica kuur ook schimmelinfectie en ben toen ook naar ha geweest en gezegd dat ik miss zwanger kon zijn..... hij zei wel je maakt het me welk moeilijk hoor (met glimlach) en heeft gewoon ander medicijn opgezocht die wel kan als je al zwanger bent succes meid.
ik zou gewoon even wachten nog totdat je zeker weet dat je zwanger bent.. ik heb een schimmel en wacht.. weet niet of je erge jeuk enzo hebt? ikke niet dus maakt me niet uit of ik nog even moet wachten.. (tot dinsdag) dus maar weet niet hoe dat bij jou zit.. succes