hoi eveline, ik heb even een vraagje en hoop dat jij me kan helpen! ons zoontje van 5 weken en 5 dagen (3400 gram) drinkt 6 flessen per dag van 120cc na overleg met de kinderarts. (die drinkt hij niet altijd leeg, af en toe laat hij 10 á 20 erin) om 12 uur krijgt hij de laatste fles, maar hij wilt maar niet doorslapen 's nachts! we proberen het nu al 2 weken maar hij meld zich altijd weer rond half 4/ 4 uur ik wieg hem dan in slaap en dan slaapt hij met tussenposses weer tot half 6/6 uur. dan krijgt hij zijn fles maar dit is meestal de fles die hij niet leeg drinkt en wat overlaat! kunnen we iets doen dat hij na zijn laatste fles wat verzaadigder is?? want dit is geen doen meer eigenlijk. als ik hem toch een fles geef als hij zich meld 's nachts drinkt hij nauwelijks hooguit 30cc.. en is dan helemaal verzadigd en slaapt makkelijk weer 4 uur. we hebben al geprobeerd wat meer aan te bieden bij de laatste fles maar dat drinkt hij helemaal niet. sorry beetje ingewikkeld verhaal geloof ik, hoop dat je het een beetje snapt! komt er beetje op neer of je mischien tips hebt zodat hij wat verzadigder is voor 's nachts. alvast bedankt!! groetjes
Hallo, Wat eventueel een optie is, is een voeding voor hongerige kindjes voor de nacht. Die kan je geven als je kindje geen hypo allergene voeding krijgt. Groeten Eveline