Hallo dames, Nou de titel zegt het eigenlijk al wat mijn vraag is. Mijn zoon is dus ongeveer 15maanden oud en zit me vreselijk uit te proberen denk ik. Vooral met zijn warm eten. Nu lijd hij geen honger hij krijgt de rest van de dag genoeg te eten dus erg veel zorgen maak ik me niet. Niet dat ik hem overvoer of zo dat hij s`avonds geen honger heeft.Maar van mij wil hij maar een paar happen warm eten. En van opa en oma eet hij heerlijk zijn bord leeg. Van zijn pappa wil hij ook nog wel redelijk eten. Maar van mij? NEE En luisteren is ook niet zo verschrikkelijk best meer. Nee, mag niet. Hmmm, sorry mam ik weet niet meer wat dat inhoud. Nu vroeg ik me dus ook af of het herkenbaar is voor jullie en of er toevallig een sprong rond deze leeftijd is. Alvast bedankt. Liefs Janna
Er is idd een sprong met 15 weken, mijn zoon zit er ook middenin. het hoogtepunt hebben we gehad, maar hij is er nog niet helemaal uit eten was/is een ramp en hangt de hele dag aan mijn broek en is/was enorm dwars... het gaat nu al weer wat beterder en hij is weer vrolijk. maar leuk was deze sprong niet... sterkte nog ff
Ja hier is het ook feest.... Bij opa doet hij alles (mag hij ook alles, maar dat terzijde) En bij ons : Drama! Hangen, janken, boos doen, laten vallen etc etc... En dat allemaal om het kleine woordje: Nee! Dus ik hoop ook dat het snel over is, al zit meneer er hier al 2 weken in...
Jaah... bij ons ook.. Kijk ook maar eens op deze site Oei ik groei magazine Krijg daar altijd een nieuwsbrief van. Groetjes!
ow grappig om te lezen! Hier is ze aan het draken, doet alles wat niet mag... Maar is oma er, of is ze bij oma - dan schudt ze 'nee' bij de cd's en gaat verder spelen. Idem bij de dvd-speler, afstandsbediening etc. Hier thuis kijkt ze me strak aan, en steekt dan nog haar handje uit om de dvdspeler aan te zetten.... en brullen natuurlijk als ik haar dan weghaal. Tandenpoetsen, net zo'n drama. Van het weekend voor het eerst bij oma: Geen probleem.... achja, hopelijk duren deze fases niet te lang .
oh ja hoor...hier ook hoor. ze proberen je gewoon uit joh... met eten was t al heel snel zo tobben..... als ze bij mn ouders is dan is ze rustiger en luisterd ze beter....als ik of mn vriend dr ophaal gaat ze zich in t begin uitsloven,en dan ook luisterd ze gewoon niet of haast niet. mn ma zegt dan ook elke keer "zo is ze niet als ze alleen is hoor" en thuis ook veel uitproberen hoor.mn pa zegt altijd als ze ergens aanzit, "uh uh,van opa" dus zeg ik t nu ook uh uh van mama....dus nu als ze iets beetpakt van mij zegt ze zelf al uh uh,mama hihi wat kunnen ze bijdehand zijn he.
blij, blij. Hoera het gaat over. Begon al bijna aan me zelf te twijfelen. En inderdaad je strak aankijken en dan toch ergens met de vingers aanzitten wat niet mag. En het vingertje heen en weer van mag niet. en dan met de andere hand dus je computer uit zetten en zo. We moeten maar blijven lachen dus. Groetjes Janna
Leuk om te lezen, dat ze dus allemaal hetzelfde doen met deze sprong maar Janna76 ze komen er weer uit hoor Mijn zoon is nu weer erg lief en vrolijk. slaapt en eet weer goed en is lang zo dwars niet meer dan 2 weken geleden. Ik zit al te kijken wat hij nu geleerd heeft maar dat is dus: achteruit lopen, rondjes draaien met lopen, en heel veel nieuwe woorden! (komen elke dag nieuwe woorden bij) en hij hangt mij nu niet meer elke dag aan de broek, daar ben ik wel blij om haha.