zit er toch een beetje mee

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 15 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    het zit zo...
    de psz van mijn dochter bestond gisteren 25 jaar en de leidsters die er nu werken hebben het ook opgericht en zij hebben een groot feest voor onze peuters georganiseerd. ze hebben een grote huifkar geregeld met 2 paarden, waar alle kinderen en een paar ouders ingingen richting de kinderboerderij. daar aangekomen kregen ze kids lekker wat drinken met een ontbijtkoek en voor alle ouders was er gezorgd voor koffie en thee.. kinderen nog even spelen en toen weer terug met de huifkar naar school, daar hadden ze de klas heel gezellig gemaakt, een man speelde kinderliedjes op de gitaar en de hadden patatjes gehaald en een enorme taart voor alle ouders met koffie...

op dat moment had ik het er met een andere moeder over dat het wel erg lullig is dat we niet met zn allen iets leuks hadden gekocht voor de juffen die zoveel werk ervan gemaakt hadden.... na afloop ging iedereen weg en ik had er wel een rotgevoel over.... heb dus gisteren 2 bossen bloemen gekocht en deze vanmorgen aan beide juffen laten geven door mijn dochter... ze waren zo blij! vonden ze helemaal geweldig... ik heb er nog bijgezegd dat ik het jammer vond dat we niet met alle ouders wat samen hadden geregeld maar dat ik toch mijn blijk van waardering aan hun wilde laten zien...

vinden jullie dat niet lullig hoe dit gegaan is? heb er toch een beetje een rotgevoel bij... bah

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Hebben jullie geen oudercommissie dan? Die hoort daar voor te zorgen.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee opzich niet...
    zij hebben die leuke dag toch georganiseerd?

maar wel erg attent van je dat je die bossen bloemen hebt gebracht!!!!
    miss dat , dat de andere ouders ook aan het denken zet!

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    nee volgensmij is er geen oudercommisie... nooit gehoord tenminste... moet wel zeggen dat het een ontzettende leuke psz is met 2 hele lieve toegwijde juffen die echt om alle kindjes geven... dat zie je gewoon...

en hun hebben het wel zelf georganisseerd maar het was een feest omdat hun al 25 jaar werkzaam zijn in die psz... vind ik dan wel gek dat niemand op het idee is gekomen (inclusief mijzelf hoor) om samen wat te geven.. al was het een grote bos bloemen van ons allemaal...

vanmorgen zaten sommigen zo te kijken van tjeee wat overdreven... dus dat zegt al genoeg denk ik.... nouja....

5. Rono

Rono Niet meer actief

Kan aan mij liggen, maar waarschijnlijk had ik jou ook zo aangekeken.

Want het komt mij een beetje slijmerig over...

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Nou ik vind eerlijk gezegd een cadeau of bos bloemen in zo'n geval wel op zijn plaats. Ze bestaan 25 jaar en organiseren een super leuke dag voor de kids. Voor het 25 jarig bestaan zou ik dus ook iets hebben gegeven. Voel je niet schuldig je hebt het nu goed opgelost toch?

7. Rono

Rono Niet meer actief

Ja maar dat op de dag zelf snap ik het, ook meer dan terecht.

Maar een dag later vind ik nogal slijmerig overkomen omdat er dan ook nog bij word gezegt dat ze het zo jammer vind dat het niet door iedereen gegeven werd. En dus allemaal uit haar eigen zak komt..

Kan ook aan mijn hormonen liggen haha

8. Linda86

Linda86 VIP lid

Mee eens!!

9. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

tja ik vind het helemaal niet slijmerig overkomen.. van kijk wat ik ZELF betaald heb..

ik vind het juist erg lief dat je de dag erna alsnog een bloemetje gegeven hebt.. en ik vind dat ook wel gewoon kunnen hoor.. k zou me ook wel een beetje schuldig gevoeld hebben dat ik er niet aan gedacht zou hebben om op de dag zelf iets voor de juffen gedaan te hebben..

laat die andere moeders maar lekker kijken.. het is harstikke lief dat jij er wel aan gedacht hebt ! ookal was het dan een dagje later :p

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mee eens.

11. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    dat kan dat jij zo denkt, vele anderen met jou samen... maar wat ik er niet aan begrijp is hoezo geslijm? waarom zou iemand willen slijmen bij een peuterjuf? dat vind ik dan weer zo'n vreemde gedachte.... vond het gewoon sneu voor ze en vind ze heel lief voor mijn dochter dus dat is een bloemetje zeker dubbel en dwars waard....

verder bedankt voor alle reacties hoor dames! gelukkig zijn er ook nog moeders die het niet vreemd vinden :p

12. Dana

Dana Niet meer actief

helemaal eens met jada08, goed opgelost!

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    vind ik ook

Deel Deze Pagina