ben ik vruchtbaar?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by misscansu, Dec 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. misscansu

misscansu Actief lid

Dec 10, 2012
    207
    2
    0
    thuis.
    -
    hoi hoi
    ik heb een vraagje bij mij is een jaar terug pcos ontdekt. en word al 1 jaar niet ongesteld, ik heb vorige week een pil gehad van mijn gynocholoog om menstruatie op te wekken en ben sinds vandaag ook begonnen met metformine 850 mg per dag 2x.
    mijn vraag is kan ik deze maand vruchtbaar zijn? als ik mijn vruchtbare dagen bij houd? want ik heb wel een beetje stiekempjes hoop dat ik nu ook de metformine slik dat ik vruchtbaar kan zijn. Ik probeer al 2 jaar een kind te krijgen maar het lukt niet en heb voor het eerst in die 2 jaar voor het eerst dit maand een provera gekregen en metformine. begin van de behandeling eigenlijk. na dat ik ongesteld ben geweest ga ik wel door met metformine kan ik alsnog zwanger worden??

en ik weet niet waneer wat mijn vruchtbare dagen kunnen zijn als ik maandag 17 december ongesteld ga worden omdat mijn menstruatie onregelmatig is weet ik niet wat mijn cycluslengte is?

dankjewel voor u bericht alvast

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik kan het moeilijk inschatten voor je, nu er een menstruatie is opgewekt betekent dat niet meteen dat er ook een eisprong zal komen. Ik hoop het wel voor je. De metformine is voor je bloedsuiker neem ik aan? Als je meer vragen hebt over de invloed van medicijnen op je vruchtbaarheid is het handig als je dat aan je arts vraagt, wij als verloskundigen weten daar niet zoveel van.

Mirjam

Share This Page