Hallo, Ik heb een oogje op de Puky Princess Lillyfee driewieler. Nu is mijn vraag, wie heeft er ervaring mee met een kindje van 1 jaar? Op de ene site staat vanaf 1 jaar te gebruiken, en op de andere site staat weer dat 'ie vanaf 2 jaar is. Of bij 90 cm. Mijn dochter is nu 75 cm. Maar kan ze dan niet gewoon gaan zitten op dat ding met de voeten op zo'n plankje? Ze hoeft nog niet te kunnen fietsen natuurlijk!! Ik ben benieuwd wie van jullie ook zo een driewieler aangeschaft heeft, en voor welke leeftijd hij aan te bevelen is? Graag ervaringen!! Alvast bedankt!
Wij hebben ook eentje (kindjes gekregen van hun oom). Zo'n ding dat nu helemaal omgebouwd is voor een dreumes (met een niet-vallen hekje, tuigjes en een duwstang. Vervolgens kunnen we alles vanaf halen als het niet meer nodig is. Uiteindelijk blijft er een gewone driewieler over, te gebruiken tot ong 3 jaar. Mijn kindjes zitten er prima in, zijn ong 73cm.
Thirza is nu 20 maanden en gebruikt de driewieler die we hier van de oudere twee nog steeds hadden staan, echt nog steeds als loop-kar zeg maar. Ze loopt er dus achter, of ze zit erop en duwt met haar voeten op de grond. Trappen doet ze nog niet, taalt ze nog niet naar en zou ze ook nog niet sterk genoeg voor zijn, dus ik zou persoonlijk wachten tot ze 2 wordt en nu iets kopen waar ze het komende jaar helemaal lekker mee los kan gaan!
geen 3 wieler wel een loop race auto die vind ie geweldig hij heeft een loopauto van opa en oma gehad maar dat ziet ie nog niet zo zitten want dan moet hij meer kracht zetten denk ik en zijn voetjes komen nog niet zo bij de grond.. ik ken ze wel ze zijn erg leuk..proberen zou ik zeggen lukt het nu nog niet dan zeker over een maand ofzo
Ik heb even naar het fietsje gekeken wat je bedoelt. Schattig, maar ik denk idd dat het pas geschikt is voor iets grotere kindjes. Voor Julie hebben wij deze van Smart Trike voor haar 1e verjaardag gegeven: Speelgoed 565196 Smart Trike Zoo Rood Ze vindt hem helemaa super, zit er als de koningin op, naar iedereen te zwaaien . Ik vind het ook een heel degelijk en veilig fietsje. Ze zit nog in de "beugel" zeg maar, dat vind ik wel zo prettig aangezien mevrouw anders allerlei toeren uithaalt waardoor ze anders van het fietsje zou kunnen kieperen.
En hij is sowieso op de groei!! En alleen voor buiten hoor! Het is er eentje met lucht-bandjes en een kiepbakje achterop. Zo kunnen we er ook een kleine boodschap mee halen. Het lijkt me erg leuk.... Loopauto voor binnen krijgt ze al van oma en opa....
wij hebben vorig jaar ook aan onze oudste een driewieler gegeven maar wel met zo'n duwstang... hij vindt het leuk om erop te zitten, hij kan sinds kort met zn voeten op de grond vooruit komen, maar met de trappers nog niet, hij is nog te klein (88 cm), dus hij kan net niet genoeg kracht zetten met zn voeten om het rondje te maken, en als ie stuurt in de bocht valt een voet er nog vanaf... dus op zich was het leuk, maar had best een kadootje voor dit jaar kunnen zijn...
Dus eigenlijk issie beter geschikt voor een kindje van 2??? Vanaf 3 jaar heb je al een fiets met echte zijwieltjes, tja, waar kies je dan voor? Want vind het ook zonde om een driewieler aan te schaffen voor 1 jaartje.....
Wij hebben ook deze ! Hij is zoo gaaf. Hier zitten ze onderweg ook te 'bellen' met dat mobieltje dat erbij zit
tut tut tut kijk maar uit dat meneer de politie agent het niet ziet wel een coole fiets.. staat op het verlanglijstje
Ja cool he ! Gisteren zat ze met 1 vinger in haar ene oortje en aan het andere oor die telefoon, hele verhalen te vertellen terwijl madame naar de speeltuin gereden werd. Mijn vriend vond het al heeeel knap van haar dat ze dus wist hoe ze moest bellen. Tsja, van wie zou ze dat nou hebben TS; zo'n fietsje als dit doen ze echt wel langer mee dan 1 jaar. Je kunt 'm ombouwen in drie fases tot een echte driewieler.
Ik heb de driewieler toch besteld!!! Met het voetenplankje en de gordel moet het goedkomen..... Oeh spannend, volgende week maandag is ze een jaar!!!! Heb er zin in!
Nee geen groot feest, opa's oma's en broers/zussen komen langs. Natuurlijk bestel ik een super-de-luxe roze Nijntje taart!! Verder veel slingers en balonnen, ach je kent het wel! We maken er gewoon een gezellige dag van! Al mijn vriendinnen hebben geen kinderen, en dus verwatert het contact heel erg. Best jammer, maar het is niet anders.
Wij hebben ook de smart trike gegeven aan Tim voor zijn verjaardag. Hij is vandaag jarig geweest, maar hij heeft de driewieler al een maandje of zo in gebruik. Hij is er helemaal weg van, geweldig. hij zit ook meer rechtop in de driewieler dan in de buggy. We krijgen er iig leuke reacties op.
ooh geweldig een nijntje taart die had ik ook maar ik had hem van de hema (zelf een nijntje foto met naam gemaakt ect) wij hadden 45 uitnodigingen ik dacht nou er zullenw el 25-30 man komen maar er kwamen er 40 oops.. gelukkig hebben we een grote tuin en de kleine man met 2 andere babies en 2 kindjes van 2 waren lekker in de huiskamer zonder festgangers.. alle kadootjes verzamelt en de hele week kadootjes uitgepakt (ik dus he haha). volgend jaar gewoon familie hoor maar we wilde het nare jaar afsluiten en het was ook meteen een housewarming party want ook dat konden we vorig jaar niet doen vanwege mijn zwangerschap. maar de kleine heeft zich kostelijk vermaakt met zijn vriendjes en heeftweinig van de drukte mee gekregen
Mijn zoontje heeft ook zo'n soortgelijke driewieler gekregen voor zijn 1ste verjaardag. Vond hij leuk in het begin. Hij zitten en wij duwen. Maar het leuke was er al snel af... Nu (2,2j) duwt hij zelf de driewieler vooruit...soms gaat hij zitten en moeten we duwen. Zelf trappen wil hij niet! Heeft er 0 interesse voor... Ook zo'n klein loopfietsje heeft nooit echt geboeid... Hier dus niet zo'n groot succes...ben aan het twijfelen om een (grote) loopfiets te kopen...misschien heeft dat meer succes.