@zonnebeertje: Gefeliciteerd met jullie wondertje! Sinds gisteravond is bij mij het gerommel anders geworden. Werd nogal emotioneel om verschillende dingen (veel aangekomen, je rust maar niet kunnen vinden, iedereen maar vragen waar, wat en hoe en jij maar wachten en wachten) enfin... Gisteravond na M'N eigen stortbui (heeft hier namelijk de hele dag erg hard en veel geregend) kreeg ik ineens de aandrang om naar het toilet te gaan voor nr. 2, is niet zo gek... maar ben denk wel 3x geweest (?) Vannacht kreeg ik om de paar uur menstruatie krampen, die nu om het halfuur terugkomen maar voor mijn gevoel nog goed te doen zijn. Dacht eerst nog misschien moet ik nu wel voor de 4de of 5de keer maar dat was niet zo. Los van die keren naar het toilet herken ik de krampen vanuit mijn eerste bevalling. Hopen dat het doorzet en dan verder voorspoedig zal verlopen. Ben benieuwd..! Nou dames, ik zou zeggen: "Laat maar komen die weeën!"
Dani3lle: spannend! Ik duim voor je! Tetje: fijn dat ze je gaan strippen bij 40 wk Ik moet uiterlijk 41 wachten en dan gaan ze mij inleiden. Ik moet in het ziekenhuis bevallen omdat mijn eerste met de keizersnee is gehaald. Dus hier nog max 2,5 weken..
Spannend Danielle! Morgen wordt bij mij een poging gedaan tot strippen, de kleine heeft zich nog steeds niet aangediend... Als dat niet werkt wil ik graag zo snel mogelijk ingeleid worden, maar hoe of wat ik dat moet brengen geen idee... Ik hoop dat het nu snel zal gaan!
Hoe het verder ging... Ik ben die vrijdag (15-7) om 15.27 uur bevallen van een mooie dochter. Voor de 2de keer een zeer voorspoedige bevalling ditmaal eveneens zonder kleerscheuren. Het kan dus echt, ladies. Ik wens alle mama's to be ook een voorspoedige bevalling toe en degene die ondertussen ook bevallen zijn een fijne kraamtijd. Voor ons, heerlijk genieten geblazen.
Oja.. en lees je ook nog even in over de naweeën die je er bij een tweede (en volgende) gratis bij kan krijgt als je pech hebt. Ik was er hondsberoerd van en was "blij" dat ik er vooraf over gelezen had. Succes meid!