innesteling??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noenja24, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Even een vraag...
    Afgelopen zondag heb ik echo gehad en daarop was te zien dat ik die dag mijn eisprong zou hebben.. Wij gelijk die avond ingebracht...
    Mijn buik is raar bezig en heb kleine lichte steekjes...
    smorgens is dit het ergste...
    Nu had ik net in eens met afvegen licht roze afscheiding en heel klein beetje...
    Zou dit dan de innesteling kunnen zijn??

Ik lees het wel...

Yvon

2. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand die hier over mee kan praten??

3. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Ik denk het wel hoor! Heb wel eerder gelezen dat rozige afscheiding tijdens de innesteling kan voorkomen!
    steekjes hoort volgens mij ook wel bij innesteling, soms kun je zelfs een innestelingsbloeding hebben.
    Ik hoop voor je dat dat het is en dat het blijft plakken! :D

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dat kan zeker een innesteling zijn, maar hoeft niet....spannend he dat wachten!

5. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is idd erg frustrerend... Ook moet ik de laatste dagen erg veel boeren... Smorgens wel misselijker dan overdags en het zit me erg hoog... Maar ja goed.. T kan echt van alles zijn iig dat hou ik me voor anders maak ik me gek... Haha volgende week maar even testen...

6. Dotjes

Dotjes Bekend lid

17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Helaas zegt misselijkheid ook niet altijd alles! Hoop het echt voor je, maar vorige maand was ik enorm misselijk, gewoon van de spanning... ;)

7. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daarom ga ik mezelf ook niet gek lopen maken... Want geloof het of niet ben er op het moment totaal niet me bezig... Gek maar waar... Ik zie het vanzelf wel...

8. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Het zou kunnen, ik had rond 7 dpo ook wat lichtroze en een week later een positieve test. Maar ik hoor ook wel eens van meiden die wel roze hebben, maar toch niet zwanger zijn. Ik hoop voor je dat het een goed teken is!!

9. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog steeds erg misselijk en plofjes in mijn buik... Boer erg vaak en alles zit me erg hoog... Maar goed... We zitten het wel... Zou wat zijn als het zo is... Heb maar 1 x beetje roze gehad...

10. Yasmine29

Yasmine29 Lid

24 nov 2012
    23
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Dat boeren heb ik ook last van maar ik haal me ook niks meer in mijn hoofd want anders ga ik gek worden

11. Wensje2013

Wensje2013 Actief lid

21 okt 2012
    190
    0
    0
    Breda
    Hallo allemaal,

Hebben jullie ook ervaring hoeveel bloedverlies 'normaal' is bij een innestelingsbloeding?

Ik heb op dag 22 positieve ovulatietest gehad, dus dag 23 of 24 ovulatie. Nu op dat 33 bloeding, wel rood bloedverlies, maar niet zo veel als normaal..... Wil eigenlijk niet hopen op meer, dus ga er vanuit dat t toch ongesteldheid is, maar hoop natuurlijk toch dat t innesteling is......

12. noenja24

noenja24 Actief lid

23 feb 2012
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je zo laat bent met je eiersprong denk ik dat je beter eerst kan testen... Wat is je normale cyclus??

Deel Deze Pagina