site voor je kindje?

Discussion in 'Vlinder lounge' started by , Sep 12, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hoi allemaal
    hebben jullie een site gemaakt voor je kindje
    waar je je verhaal enzo op kwijt kunt?

ik had al een site tijdens de zwangerschap en heb die nu omgezet in een vlindersite

zie mijn onderschrift....

2. Mariella

Mariella Actief lid

Mar 28, 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Hoi Caruli,

ik ben zelfs al op jullie site geweest! Bij toeval omdat ik zag dat jullie een van de laatste waren met een nieuwe site. Ik herkende de namen van je kinderen direct, dus wist dat jij die site had gebouwd.

Ik heb nog geen bericht achtergelaten, maar dat heb ik nog bij geen van de lotgenoten gedaan. Daar was ik nog niet aan toe, maar dat komt nog wel.

Liefs Mariella

3. Niet meer actief

hoi meid
    geeft niks hoor
    een bericht achter laten is niet verplicht ;)
    ik zie dat je ook een site hebt
    zal eens gaan kijken ;)

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb geen site gemaakt. In plaats daarvan heb ik een fotoalbum met de foto's van Sterre, van de aangifte bij de burgerlijke stand en van de uitvaart. Daarbij heb ik een heel getyped dagboekverslag van deze periode gemaakt, dat ook in het album zit. Plus natuurlijk de echo-foto's, documenten uit mijn zwangerschap, de geboorte/overlijdensakte, de voetafdrukjes van Sterre en ga zo maar door. Ik heb ook nog 2 albums met alle kaarten die we gekregen hebben na haar geboorte en dood. Het is hetzelfde als een website, maar dan niet vrij toegankelijk natuurlijk. Wij vonden dit prettiger, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Een vlindersite vind ik ook heel mooi.

5. Niet meer actief

hoi meid
    ja dat ben ik ook van plan
    heb alle foto's al af laten drukken
    geboortekaartje zit al in het album met voetafdrukjes enzo

alleen nu moet ik nog alles erin gaan schrijven
    met echofotos en buikfoto's enzo
    dat vind ik heel moeilijk
    ik wil het wel maar ben er nog steeds niet aan begonnen :oops: :oops:

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

Apr 19, 2007
    8,914
    3
    36
    Female
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bij mij heeft het ook bijna een half jaar geduurd voor het af was, Caruli.
    Ik ben 24-3-2007 bevallen en pas vorige week heb ik het album afgerond. Ik was wel eerder begonnen, maar het was nog steeds niet af. Wat ik het moeilijkst vond, heb ik als laatste gedaan. Ik heb eigenlijk van achteren naar voren gewerkt, eerst de crematie, toen foto's van Sterre thuis en van de burgerlijke stand. Pas als laatste de foto's van het ziekenhuis. Dat kon omdat het een losbladig album is.
    Neem je tijd, doe het rustig aan. Het is allemaal nog zo vers voor jullie...

7. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    wij hebben geen site, maar willen er wel een gaan maken.
    Wij willen alleen geen vlindersite, omdat we dat zo "gewoon" vinden.
    Wel heel mooi, maar we willen een eigen site..
    maar we zijn allebei niet zo'n kei in computers en zo, maar zijn druk bezig met ons te verdiepen in de html codes enzow, dus als we dat een beetje onder de knie hebben, gaan we waarschijnlijk een site maken.

ook ik heb ene plakboek gemaakt met alle foto's ed.
    de kaartjes moet ik nog in een aparte album plakken.

8. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hi,
    ook wij hebben een site voor ons meisje gemaakt(zie onderschrift),en ik ben er heel erg blij mee,je kan toch lekker je verhaaltje kwijt en ik vind het ook erg leuk als iemand iets in ons gastenboekje schrijft,doet je ook echt goed!
    Ik ben ook nog van plan om een album te maken met foto's van de echo's,hand en voetafdrukken etc..Wij hadden al een heel leuk boekje van ''Raad eens hoeveel ik van je hou''en ik denk dat ik daar in verder ga plakkenmaar eerst ben ik nog met de foto's van de crematie bezig,we hebben ze op dvd maar ook nog los besteld dus ik kan nog ff vooruit,en jullie ook zo te lezen!
    Maakt niet uit hoe lang het duurt als het maar goed gebeurt,toch ;)
    -x-

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    ik heb ook een vlindersite voor onze manneke darryl* en darryl* staat ook op dodenzijnnietsstil.nl hier kan je steeds een kaarsje branden en ook een berichtje achter laten.
    beide ervaar ik als erg fijn.

ik heb meerdere foto albums voor darryl* maar nog steeds niet af......

10. naatje1982

Sep 9, 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    he meiden,

ook wij hebben een site voor Bodine.alles van het begin tot het eind staat erin.ik ben begonnen met deze site toen we de eerste positieve test in ons handen hielden.
    voor ons is het heel waardevol geweest,want je hebt een herinnering aan alles omtrent haar zwangerschap en geboorte.ook heb ik een eigen weblog.deze houd ik al bij vanaf dat onze kinderwens is gestart.dus december 2003.hier schrijf ik eht wel en wee op van ons leventje.ook hier natuurlijk over de zwangerschap en de geboorte van bodine.

omdat Bodine zoiezo in het ziekenhuis moest blijven de eerste tijd,hielden we dit bij,zodat de mensen toch een beetje op dehoogte waren en ons niet steeds hoefden te bellen.maar goed het verliep anders dan verwacht en op die manier leefde iedereen echt vreselijk mee.

bij een volgende weet ik neit of ik weer een beebiesite maak of een eigen weblog.misschien wel beide i dont know.maar goed hoe dan ook is het fijn terug te lezen hoe alles was.
    dan krijg ik een glimlach op mn gezicht als ik de dingen lees van mn zwangerschap,ook al was het een beladen zwangerschap omdat we met 22 weken al wisten dat ze een hartafwijking had,ik heb van het begin tot het eind er echt van genoten(niet dat ik op een rose wolk zweefde,maar het feit dat ik zwanger was vond ik heel bijzonder).

zal voor de zekerheid ff de adressen hier zetten:

www.humpiedumpie.vlindersite.nl
    is Bodine haar site

www.wijgaanervoor.punt.nl
    is mijn weblog

liefs nathalie mama van Bodine

11. Niet meer actief

hoi meid
    was even gaan kijken op jullie site
    mooi hoor :cry:
    fijn he om van je af te kunnen schrijven

wij hadden de site ook idd voor mensen die verder weg woonde en die hoefde dan niet steeds te bellen enzo

12. Bikkie

Bikkie Lid

Mar 26, 2007
    68
    0
    0
    Hai meiden,

Mijn vriend heeft zelf een site gemaakt voor onze dochter (www.vlinder-jill.nl) Het is echt een mooie site geworden waar ik mijn vriend ook zo ontzettend dankbaar voor ben. Hij heeft de site gemaakt en ik heb het verhaal geschreven. Het gaf ons ook veel steun om er samen aan te werken en we zijn ook erg trots op het resultaat. Veel mensen hebben al berichten achtergelaten in het gastenboek en al die berichten geven ons ook veel steun!

Ook heb ik een fotoboek gemaakt in chronologische volgorde. Als ik het moeilijk heb pak ik het fotoboek erbij, ook dat geeft veel steun! Het boek maken is uiteraard gepaard gegaan met veel tranen maar toch gaf het ook een goed gevoel om er mee bezig te zijn. De kaarten moet ik nog inplakken (daar ben ik aan begonnen maar heb ik nog niet afgemaakt)

Liefs Bikkie

13. Niet meer actief

hoi bikkie: mooie site zeg :cry:
    nog gecondoleerd met het verlies van jullie dochter :cry:
    mooi kindje hoor
    tis zo oneerlijk :cry:

14. Wij hebben ook een website voor ons zoontje Djordy* gemaakt.
    Tijdens de zwangerschap was het een babysite en we hebben hem toen om gezet naar een vlindersite.
    Ik heb er zelf een hoop aangehad om mijn verhaal op kwijt te kunnen en ook dat familie en vrienden konden-en kunnen zien hoe alles is verlopen.
    Er staan een aantal foto's van Djordy* op,de rest houden wij voor ons zelf.

www.babypaijmansheuvel.vlindersite.nl

15. Bikkie

Bikkie Lid

Mar 26, 2007
    68
    0
    0
    Hi Caruli,

Dank je wel!

Ik heb net ook op de site van Tygo gekeken, wat een mooi mannetje!
    Gefeliciteerd en helaas ook gecondoleerd! Ik vind het verschrikkelijk dat jullie dit ook hebben moeten mee maken. Maar Tygo zal altijd in jullie gedachten & hart voortleven!

Groetjes Bikkie

16. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    voor bas heb ik ook een vlindersite gemaakt. alleen schrijf ik niet in het online dagboek (op uitzonderlijke dingen na) maar ik schrijf wel in een papieren dagboek brieven aan mijn kleine mannetje.

www.bashoman.vlindersite.nl

17. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Dat is ook ieder voor zich natuurlijk.
    Kan me ook wel voorstellen dat je niet wil dat iedereen alles kan lezen,persoonlijk vindt ik het wel een fijn idee dat iedereen mee kan lezen.
    Ik heb het idee dat de buitenwereld snel denkt:life goes on,en dat is ook wel zo maar zo kan iedereen zien dat we er toch nog iedere dag mee bezig zijn,dat wil niet zeggen dat ik het alleen voor de buitenwereld doe hoor,het geeft mezelf een goed gevoel en ik moet zeggen opa's en oma's en andere familieleden vinden het fijn om te lezen hoe het gaat.
    Ieder op zijn eigen manier en dat is maar goed ook.

De site van Bas* is ook mooi meid en wat is het toch een mooi manneke!
    Bas * kan net zo trots zijn op zijn moeder als zijn moeder op hem!

-x-

18. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

Aug 20, 2007
    4,495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Voor diegene die onze hangertjes willen zien........

Ik heb op onze site voor Merel* nog wat foto's geplaatst van onze hangertjes,de waxine houdertjes van opa en oma staan er nog niet op maar die komen als het goed is donderdag...

Liefs Daisy..
    -x-

19. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

Sep 4, 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    Hoi Daisy

Wat een mooie hangertjes hebben jullie zeg.Nu heb je voor altijd Merel*bij jullie.

Veel liefs Debby

Share This Page