hai hai dames!! ik weet niet of ik het hier moet plaatsen mijn vraag. maar mijn moeder gaat in november trouwen begin november, op haar verjaardag zelfs.(als ik het goed begrepen heb) maar mijn vraag is,: hoe moet ik dat doen met de kleine, iedereen is uitgenodigd. Hij is dan een maandje jong, als ik op de uitgerekende datum beval 8 oktober . Ik durf en wil hem niet achter laten bij een oppas hij is dan nog zo jong en ik ben ook net bevallen. Ik vind het zo moeilijk bij de gedachten al mijn kleine jongen bij iemand anders te laten. klinkt heel raar maar dan ben je misschien net gewend aan het leven met z'n drieeén. Onze familie woont ver weg richting amsterdam nou daar hebben we bijna nooit contact mee. Kan ik hem meenemen naar de bruiloft? of... heeft iemand dit ook eerder meegemaakt? of de kleine meegenomen? strax neem ik hem mee en geeft iedereen mij en de kleine aandacht terwijl het mijn moeders DAG is . ojee wat moet ik doen???????? bvd dank voor de adviezen. liefs loesmari
Ik zou hem meenemen en ondanks dat het je moeders bruiloft is toch maar even blijven. Misschien dat je een draagdoek (dat lijkt me prettigst en vertrouwd voor een kleintje) kunt omdoen. Had je moeder die datum al voordat je zwanger was?
op mijn trouwen had mijn nicht ook haar baby van 2 maanden bij zich. Die kleine kon op ene kamertje slapen en wat betreft de aandacht viel dat reuze mee. Ik zou hem gewoon meenemen.
Ik zou hem ook meenemen. Je kan hem vast ergens op een kamertje laten slapen. Meestal hebben ze daar wel een ruimte voor. Ik zou zelf ook niet mijn kindje ergens achter laten bij een oppas die je niet kent.
Ja meis, gewoon meenemen. Meestal hebben ze wel een kamertje waar je de kleintjes kan laten slapen. Zeker als je moeder het aangeeft! Maar heb je het er al met je moeder zelf over gehad? Wat vind zij? En wat nou als je twee weken te laat bevalt? Hoe ga je dat dan zelf lichamelijk trekken?
wat voor kamers wel in het zicht? ik vind het zo eng he de kleine strax ga ik kijken is hij weg ojee ik heb nu al zulke rare gedachten moet ik niet hebben. ik zou het niet weten wat ik dan moet doen lichamelijk ik weet het echt niet. maar jah ik zou het zeker jammer vinden als ik er niet bij kan zijn. ik zal het er morgen met haar over hebben. of vanavond ik bel haar zometeen ff op. bedankt voor de snelle reacties ik laat het aan jullie weten wat ze ervan vind. gr liefs xxx loesmari
jammer dat ze er niet een beetje rekening mee gehouden heeft dat je kleintje nog zo jong is en jij net bevallen bent..
Als je je kleintje echt bij je wilt houden, zal je waarschijnlijk de keuze moeten maken om niet de hele dag bij te wonen. Ik weet natuurlijk niet of er een feestavond o.i.d. is, je zou bijvoorbeeld 's avonds na het diner weg kunnen gaan of zoiets....tja...niet echt leuk op je moeders trouwdag, maar je moet toch wat.
lekker in de wagen erbij zetten ( je kleintje slaapt wel hoor ) en het gewoon niet te laat maken , ook beter voor jezelf jammer idd dat je mams niet even nagedacht heeft van oepsie dan is me dochter net bevallen en me kleinkindje nog innimiennie
Het zal er toch ook n beetje aan liggen hoe jij je voelt, lichamelijk en geestelijk... Ik zelf had lichamelijk niks, maar heb een depressie gekregen na de zwangerschap. Ik had altijd heel hard geroepen dat mij dat nooit zou gebeuren, dusje weet nooit wat er gebeurd... Ik moest er 2 weken geleden echt nog niet aan denken om ergens heen te gaan, gelukkig gaat het nu dankzij medicatie beter. Hopelijk kun je gewoon gaan en dan zou ik de kleine ook meenemen hoor! En niet te lang blijven, maar dat is ook weer van kind tot kind anders. Iman kan bv echt niet tegen drukte, dat zijn teveel prikkels voor haar.
mijn zwager gaat in december trouwen dit is wellis waar 2 maanden na dat ik ben bevallen (als het goed is) we hebben ook besloten om de kleine mee te nemen. hij hoort er toch bij vind ik. ik heb dan voor s avonds wel oppas dan gaat ie bij opa en oma slapen. zou een kamertje appart ook niet prettig vinden heb hem liever gewoon naast me.
Ik zou de kleine zeker meenemen en ook rust nemen als jij dat nodig hebt zo vlak na de bevalling. Ik zou ook zeker een babyfoon meenemen zodat je hem altijd kunt horen. En ... ik weet niet of je borstvoeding gaat geven, maar daar zou ik dus ruim de tijd voor nemen, ook voor je eigen rust. Succes ! Groetjes, Nikki F
Tja beetje vreemd, dat ze nu eerder gaat trouwen, m'n moeder ging 4 weken voor m'n uitgerekende datum op vakantie, ze vroeg of ik dat goed vond.Ik zei tuurlijk maar je loopt een kans dat als het eerder komt, je het dan niet meteen kunt zien. Dit was niet zo, maar moeders was wel blij dat ik bij thuiskomst nog niet was bevallen. En als je 2 weken overtijd loopt, is een hele dag bruiloft vermoeiend voor jou, dat wil je niet weten. Ik vind het van je moeder niet slim, maar zou de baby meenemen in de kinderwagen, niet naast de band neerzetten, evt babyfoon meenemen, en mocht het huilen,ga naar huis.... fijne bruiloft.
ik zou de kleine gewoon meenemen en is zn reiswieg leggen van de kinderwagen naast jou.dan is de baby nog hartstikke klein en slaapt waarschijnlijk door alles heen,hoef je hem/haar ook niet op een ander kamertje te leggen en dan ben je zelf ook meer op je gemak hé? Voeden kun je altijd even op een ander plekje doen,waar het wel rustig is.
Als je borstvoeding geeft is het helemaal behelpen om een hele dag weg te zijn... Jij moet dan kolven, je kindje krijgt na ong een maand al andere voeding dan het gewend is... Het is al zo'n hectische periode, ik zou een hele dag ook niet kunnen. Mijn zwager trouwde anderhalve maand na mijn bevalling. Ik heb haar de hele dag meegenomen en tijdens het diner bij mijn moeder gebracht. Daarna weer bijtijds opgehaald en thuis te slapen gelegd. Ik vond dat al heel wat, dat ik dat aandurfde (en wel 2 of 3 keer gebeld in de tussentijd!)