Zit ergens mee

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door annet1985, 18 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Vandaag opeens een bloeding gehad! Je snapt we zijn weer flink geschrokken! Het vruchtje is er gewoon en het hartje klopte flink! Maar volgens de echo ben ik 6 weken en 5 dagen zwanger dat scheelt dus een week hoe kan dit? Moet ik me daar nu ook druk over maken?

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Begrijp ik je goed en heb je vandaag na de bloeding een cho gehad waarop je nog hartactiviteit hebt gezien?
    Ik vind zelf de meting op het begin nogal afwijkings gevoelig. Zoveel groter is een kindje niet tussen 6-7 weken en ze zijn dan ook nog zo klein dat de metingsafwijking behoorlijk is.

Als je vandaag een gyn hebt gezien die zich geen zorgen maakt zou ik dat ook niet doen...

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ja sorry ik heb net een echo gekregen van een assistent! En die meette het vruchtje 6.9 mm ! Nee ze maakte zich niet druk geloof ik! Het bloeden is nu ook gestopt! Maar ja las dat het vruchtje dan achterstand heeft ?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Heb je toevallig een inwendige echo gehad. Het is niet raar als je daarna bloedverlies hebt namelijk.

5. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb donderdag ook een inwendige echo gehad, ook toen had ik lichtbruin verlies! En vandaag dus weer inwendig! Maar de groei van het vruchtje is niet persee slecht?

6. Isa28

Isa28 Bekend lid

1 sep 2011
    725
    0
    0
    Utrecht
    Echt? Oohhh wat vervelend, wel fijn dat je een goede echo hebt gehad! Had ook wat bruinverlies na de inwendige echo, maar dat was na een dag over, gelukkig maar! Keep up girl!

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

maar wat is er donderdag gemeten??

8. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Geen idee toen zei hij ook al dat hij dacht dat het korter was! Maar dat was een onverwachtse echo! Dus vandaag is de eerste keer dat er gemeten is! En dat was 6,9 mm met een flink kloppend hartje!

9. truusjes

truusjes Actief lid

14 aug 2011
    103
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot 12 wkn kan er nog verschil in zitten

als je 1 of 2 dgn later gaat kan het weer veranderen
    Ben 12 weken 2 dgn en met 11 wkn 6dgn was ik 5,20 cm
    en 8 dgn ervoor was het 3.57 cm

de grootte is wel goed en kan idd verschillen! met termijn echo word je vast weer vooruit gezet

10. moedervan6

moedervan6 Bekend lid

6 apr 2011
    527
    0
    0
    Mischien had je wel een tweeling,en is die bloeding mischien het 2de vruchtje?Had mijn zusje ook,toen ze echo ging doen na aanleiding van de bloeding die ze had,zagen ze een tweede zakje.

11. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met deze termijn kan één milimeter meer of minder al een heel verschil in dagen maken. Zolang het hartje nog klopt zou ik me er niet al te druk over maken. Vermoedelijk heeft het vruchtje net iets anders gelegen of heeft deze assistent net iets anders gemeten dan bij de andere echo. Het is nu nog echt milimeter werk!

Deel Deze Pagina