nou ik heb weer wat... ben gisteravond tegen de deurstijl aangelopen( niet lachen ) wilde wat drinken pakken ( ja is heel gevaarlijk natuurlijk) stoot ik keihard met mn voet tegen de deurstijl. in eerste instantie dacht ik het gaat wel maar in de loop van de nacht werd het alleen maar erger. dus vanmorgen naar de eerste hulp en ja hoor... gekneusd of gebroken. maakt op zich niet uit voor de genezing. ze kunnen een teen niet gipsen. dus nu hebben ze er een spalkje om gedaan en rust houden en met been omhoog. leuk hoor......... dus aan iedereen die vandaag wat drinken wil pakken: pas op!
Ik lach niet! :^o haha nee, het zou ook echt zo'n stunt voor mij zijn! Nou ik hoop echt voor je dat je er gauw geen last meer van hebt! Lijkt me ook niet echt handig met zo'n kleine in huis, als je dat hebt!
nee erg lastig met de kleine. mijn man werkt ook nog es op zaterdag ( maar ja ook al was dat niet zo dan moet ie maandag toch ook weer) kleine moet vanmiddag maar beneden in de kinderwagenbak slapen. er staat een pak luiers beneden en het aankleedkussen. maar idd errug lastig! hadden vanavond ook nog een feestje. nou daar hoef ik nu ook niet naar toe. henkie kan nie lopen nie oh ja duurt ongeveer een week of drie vier...
goh das schrikken! maar heb een vraagje aan je, hoe weet je of je teen gebroken is? Mijn man is gisteren in een gat van 2,5 meter diep gevallen, gisteren alles goed maar sinds vannochtend is zijn derde teentje blauw en doet erg zeer! Hoop dat je het een beetje kunt uitleggen, alvast bedankt liefs Es
de mijne is ook blauw/paars en dik. de dokter voelde er aan en dacht dus dat ie gebroken was. maar ze zei: gebroken of gekneusd maakt op zich niet veel uit. je kunt een teen nl niet gipsen. ze heeft nu mijn teen en degene daarnaast aan elkaar getaped. verder voet omhoog en stevige platte schoenen dragen. en ja de pijn? ik kan er niet op staanen zelfs een deken doet al pijn op me voet. of een onverwachte beweging ik hoefde daarom ook geen foto te maken omdat het geen verschil maakte. anders moet je man misschien ook maar even langs de huisartsenpost? wens hem ook maar sterkte ermee
nou, onderschat het niet, ik heb drie week geleden mijn voet gestoten, was ook uit de kom mijn vierde teen, hebben ze op de eerste hulp aan de derde teen vast geplakt, maar de pijn bleef. ben pas afgelopen donderdag naar het ziekenhuis geweest omdat ze vonden dat een foto geen meerwaarde had, en ben dus mooi met gips terug gekomen.
bedankt voor je antwoord Heb hem ook al gezegd dat hij de tenen aan elkaar moet tapen, maar ja luisteren...........en de dokter gaat hij pas heen als hij half dood is, dus maar even wachten! Ik houd het in de gaten Liefs Es