Kan ik weer ff mijn ei kwijt? pff ik zit niet lekker in mijn vel vandaag. Ik voel echt mega stress waarom weet ik niet. Ik ben nu 24,5 week zwanger, voel de kleine nog niet echt bewegen, al een paar dagen niet gevoeld! Mijn schoonvader heeft een rotopmerking gemaakt over het feit dat ik in het zh wil bevallen (omdat ik nogal stressig ben en bang ben dat het fout gaat). Ik voel me gewoon kl..te. Ik wil genieten van deze zwangerschap! Ik ben er zo blij mee maar maak me continue zorgen over het feit dat ik nog niets voel of dat het al zo lang geleden is dat iets gevoeld heb. En nu ben ik bang dat door de stress mijn kindje dit ook voelt.
Meid, tuurlijk mag je hier ff je ei kwijt! denk dat iedereen wel eens een dipdag heeft (((knuf))) Die opmerking van je schoonvader,,,, gewoon naast je neerleggen. Teneerste is t een man, die kunnen zowiezo niet oordelen over bevallen en ten tweede jij moet je prettig voelen tijdens de bevalling en als jij in het zh wil bevallen dan is dat jou keuze! Niet gek laten maken, je zult wel vaker merken dat iedereen het altijd beter weet dan jezelf dus lekker laten kletsen. En idd lekker genieten, stressen is niet nodig. Er zijn zat vrouwen die hun kindje niet dagelijk voelen ook niet met 24 weken. Ligt er maar net aan waar je placenta ligt en nog meer dingen. Als bij de verlos enz alles goed is dan lekker genieten. Als je nog twijfelt dan gewoon ff verlos bellen, waarschijnlijk mag je dan langskomen. Zij zal dan ff alles controleren. Als jou dan helpt beter te kunnen genieten dan doen, niks van anderen aantrekken Komt goed,,,,zwanger zijn is niet altijd rozengeur en manenschijn!
Meid dat zijn de hormoen hoor Heb ook met vlagen, en geloof me je zeurt echt niet Laat je schoonvader lekker kletsen, het gaat erom dat jij je god voelt bij een bevalling... doe het gewon ff rustig aan neem lekker een dagje vrij van je werk en ga iets leuks doen!
Dank jullie wel! Ik wou dat iets voelde, maar zou het normaal zijn dat ik mijn kindje nu nog niet voel?
Normaal,,,,wat is normaal bij een zwangerschap. Iedere vrouw ervaart en voelt anders. Er zijn vrouwen genoeg die de kleine pas erg laat gaan voelen, zeker als t je eerste is en je nog niet weet wat je precies moet voelen. Als je graag zekerheid wil dan zou ik ff de verlos bellen, die kan je dat ook uit leggen. En mss zit je placenta wel aan je buikzijde en dan voel je je kindje zowiezo wat later zeggen ze
yep dat zou heel goed de reden kunnen zijn! Als t kindje dan schopt dan schopt t tegen een dik kussentje aan en voor je dat voelt moet t kindje wel wat harder gaan trappen. Mss als de kleine wat draait dat hij of zij een lekker tegen je blaas trapt De kleine maakt ook sprongetjes, die van mij voel ik soms vaak, en dan weer 2 dagen niet of nauwelijks. Ze groeien nu ook flink, dat kost ook energie
Ik hoop dat je gelijk hebt! Ik heb trouwens even op je website gekeken, leuk hondje! Wij krijgen ook een meisje. Wonen jullie ook in Limburg of ben je er alleen geboren, wij wonen nl. ook in Limburg. Nou ik ga maar slapen denk ik, soms ben ik opeens zo bang dat het mis is, zullen misschien wel de hormonen zijn.
Hihi ja idd limburg. Erg zuidelijk, beetje t puntjesgebied. Denk dat iedere mama in spe dat heeft en als de kleine er dadelijk is ook. Denk dat je je vanaf nu je leven lang zorgen maakt om je kleine meid :-D fijn hè mama worden
Nou heel fijn. Ik denk (lees: hoop) dat het voorbij is als de kleine er is. Dan heb je ook iets, nu moet je maar afwachten, je kunt niets zien, dat bedoel ik. Ik ben gewoon zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet. Nou ik hoop maar dat alles goed is!
Hey meid maak je niet druk... het zijn je hormoontjes hihi.. hebben wij ook last van hoor.. voor je het weet he.. gaj e haar zo giga veel voelen dat je gaat zeggen meisje wordt het niet eens tijd dat je je oogjes dicht gaat doen en mama even met rust laat hahahha ik heb dat nu ook met de kleine van mij namelijk... en wat betreft je schoonvader... laten gaan is een man ... denk dat maar gewoon
Pffff ik kan gewoon niet slapen. Weet je wat het is? Het wordt me even te veel denk ik. We gaan over 2,5 week trouwen, ik ben nu 24 weken zwanger. Vandaag de ringen gepast en nu twijfel ik of ze toch niet te strak zitten (bij mij dan). Dus ik wou morgen nog even terug gaan, maar mijn vriend vind dat weer raar. Dus ga ik weer twijfelen...... Ik wil ze eigenlijk toch nog even passen.....vinden jullie dat ook raar? Verder maak ik me zorgen over de trouwdag of alles wel goed gaat en goed verloopt. En ondertussen maak ik me zorgen over de kleine. Pfff het is gewoon even te veel denk ik. Nou dat wou ik nog even kwijt. Ik denk dat ik morgen toch bel voor de ringen, dat ik nog 1 x keer wil passen.
dat moet je ook gewoon doen meid, je kan het dan nog iets vergroten of verkleinen ja toch.. je benet zwanger meid dus ja je vingers kunnen iets opzwellen zeg maar... maar ik begrijp je stress ook wel een beetje hoor... ik zou het ook hebben... maar laat het lekker op je af komen joh komt echt in orde!
Meid... Relax....! Hormonen is heel normaal... Hoogstwaarschijnlijk voel je je kindje nog niet omdat je placenta aan de voorzijde ligt. Morgenvroeg zet je een bakje verse koffie voor jezelf en bel je even met je verloskundige, en leg je het verhaal eventjes uit. Zij kan je zeker geruststellen. Niet twijfelen dus, gewoon even bellen, je zult opgelucht zijn. Wat betreft de ringen, even langs de juwelier en ook je ongerustheid weg laten nemen. Zij kunnen je zeker verder helpen en dan ben je daar weer rustiger over. Wat betreft de trouwdag zelf, maak je geen zorgen en neem je voor alles zoveel mogelijk over je heen te laten komen. Op de dag zelf gaat alles zeker weten vanzelf op z' n plek vallen, trust me! De opmerking van je schoonvader, probeer het van je af te zetten en een beetje te relativeren. Je weet dat hormonen nu ook een rol spelen. Zh bevalling of niet, daarin maak je gewoon zelf je keuzes. En zolang jij je daar goed over voelt, is het ook goed. Dus.... Probeer te relativeren, een beetje aan iets leuks te denken. Diep ademhalen... En een bak hete thee voor je zelf zetten( koffie is nu niet zo slim ), mss zelfs een warme kruik en rustig worden... Succes, je kunt het! Groetjes, Female
Thanks meiden, moet wel een beetje lachen als ik mijn stressige (?) verhalen terug lees. Ik ben echt erg. Mijn vriend wordt ook helemaal gek van mij, ik kan dus niet slapen dus ga ik maar even internetten, want hij moet om 5 uur op. Als ik niet zwanger ben ben ik al altijd snel gestresst en nu is het helemaal erg......dadelijk krijg ik een mega gestresste baby! Ik ga nu proberen te relaxen, maar ik kan gewoon moeilijk dingen uit mijn hoofd zetten. Ben blij dat jullie zo snel reageren.
nou Indy zo ben ik ook hoor... en als ik niet zwanger benzeg maar was het nog tien keer erger eigenlijk.. Ik heb mede door mijn vriend nu de rust wel weer gevonden hihi... maar langzamerhand komt de stress weer terug.. zit hier alleen zeg maar familie en vrienden wonen anderhalf uur hier vandaan dus ja.... ik kan geen kant op . zal blij zijn als de kleine er is hahaha
Gelukkig ben ik niet de enigste die zo erg is. Balen dat je fam. zo ver weg woont. Mijn moeder is ook net zo erg als ik (of andersom ) maar zij had dat juist niet met de zwangerschap. Ik dus weer wel. En in onze vriendengroep zijn momenteel veel zwangere en iedereen is super relaxed, niemand maakt zich zorgen en ik? maak me alleen maar zorgen geloof ik. Ik bedoel het is half 1 en ik zit hier gewoon achter de computer...... Morgen weer geen fluit waard natuurlijk. Jij bent echt bijna zo ver....heerlijk als je dadelijk de kleine vast kunnen houden. Kijk er nu al zo naar uit. Maar eerst maar eens de trouwdag overleven
ja gelukkig wel hoor hahaha.. kan nie wachten tot onze bink eris.. Je moet gewoon denken alles komt goed en gewoon makkelijker gaan denken... believe me heeft mij ook heeeeeeeel veel moeite gekost, maar iedereen denkt tegenwoordig zo dus waarom wij ook niet hahaha gewoon doen meid.
Meid, ik herken zoveel terug in jou verhaal, ook ik kan me snel ergens ongerust/druk over maken en kan vreselijk piekeren. Tijdens mijn zwangerschap werd dit alleen maar erger, als ik ook maar 1 dag mijn beeb niet gevoeld had, werd ik gek van ongerustheid. Ik heb toen, voor mijn eigen gerustheid, een bellytalk gehuurd. Dit stelde mij wel wat meer gerust. En verder maar zo veel mogelijk afleiding gezocht, dit hielp ook goed. Succes meid!
Hoi, ik ga ook binnenkort trouwen! Leuk toch? Dat van die ringen had ik ook bedacht; en ik droom regelmatig dat mijn haar voor geen meter zit of dat mijn vriend in spijkerbroek verschijnt. Haha. En ik raad je aan om iets te doen waardoor je een beetje ontspant. Misschien een cliche, maar ga eens lekker zwemmen 's avonds of loop een paar uur met een vriendin over het strand. Schrijf voor jezelf op hoe je zelf de bevalling zou willen. Ik zelf wil in het ziekenhuis bevallen, maar als het natuurlijk te snel gaat, dan staat thuis ook alles klaar nietwaar. Het is normaal om je soms heel erg zorgen te maken, ik denk dat de bruiloft er ook een beetje mee te maken heeft (bij mij wel hoor). Liefs.