Ik weet niet waarom, maar heb een gevoel dat ik vandaag weer een mijlpaal heb bereikt.. IK ben 30 weken! Nog 10 weken te gaan.. Het wordt steeds spannender..
30 weken was voor mij ook een mijlpaal, gefeliciteerd! En ondanks dat ik me rot verveel omdat ik thuis zit met erge BI gaat de tijd echt wel snel! Dat hoef je niet eens af te wachten, gaat helemaal vanzelf, hihihi. Groetjes, Mirelle.
hoi hoi ook ik heb dat gevoel dat het nog eeuwen lijkt te duren terwijl ik vrijdag nog maar 8 weekjes hoef. wat zijn nou 8 weken? hahaha we verlangen gewoon heel erg naar ons kindje liefs jane
hier was/is elke week vanaf de 16de een mijlpaal nu vrijdag hoef ik nog maar 7 weken, waarvan ik er zeker nog 3 hoop te halen. Het komt zo dichtbij, word er nerveus van
Ja ik denk zeker dat dat het is! IK heb ook alles al klaar he. Kamertje klaar en ingericht, kleertjes gewassen en gestreken, naam bedacht.. Moet alleen nog de geboortjekaartjes uitzoeken en bestellen. Dus ik ben er eigenlijk helemaal klaar voor! En dan moet ik nog 10 weken wachten.. Maar toch ben ik superblij dat ik de 30 weken zonder complicaties heb gehaald!
Nou dames, ik krijg een beetje de stress van jullie! Ik 'baalde' juist dat ik AL bij week 30 was. Nog maar 10 weken om een naam te bedenken, kaartjes te kiezen en bestellen, kamertje af te maken, alles op werk af te ronden, me te richten op de yogalessen (heb er nu 'al' 2 gehad), kleertjes te wassen en kopen, huis te soppen, etc etc etc. Maar zoals ik lees zijn sommigen van jullie er echt al klaar voor en dan is het een kwestie van 10 weken 'wachten'. Maar goed, van harte met je mijlpaal!
Ook bij mij was de 30 weken een mijlpaal! had echt het gevoel van..ja nu komt alles goed! en we moeten nog maar even! Nu nog "maar" 2 weken..hoop ik! Geniet ervan dames, kus miek
Met 20 weken dacht ik, yes op de helft. Zal straks ook wel met 30 weken zijn, is inderdaad weer een mijlpaal. Suc6 met de laatste loodjes. jessica
ook ik heb alles al lekker klaar zelfs de geboorte enveloppen zijn al geschreven! erg he? maar ik voel me de hele zwangerschap al niet lekker en met 27 weken dachten ze dat de bevalling al begonnen was wat gelukkig niet zo was. Dus heb nu zo iets van laat alles maar lekker klaar wezen mocht er wat gebeuren hoeven we niks meer te doen. groetjes jane
van harte gefeliciteerd met dit mijlpaal. voor je het weet heb je je kleine baby in je armen... veel plezier en geniet er lekker van.
Hoi meid gefeliciteerd met je mijlpaal... Nog maar even Ik had een vraag weet iemand met hoeveel weken je nou 7 maanden en 8 maanden ben? Groetjes Brenda
Ik ben vandaag ook precies 30 weken zwanger! Eindelijk! Nu duurt het niet lang meer. Ben zo enorm benieuwd naar mijn babytje. Volgende week verhuizen dus eindelijk de babykamer inrichten, kaartje uitzoeken en dan kan ik me gaan voorbereiden op alles. Dus hier nog erg veel te doen.