Zit even niet lekker in mijn vel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nadia1975

Nadia1975 Lid

19 jan 2007
    15
    0
    0
    Hoi,
    ik ga ook binnenkort trouwen! Leuk toch? Dat van die ringen had ik ook bedacht; en ik droom regelmatig dat mijn haar voor geen meter zit of dat mijn vriend in spijkerbroek verschijnt. Haha. En ik raad je aan om iets te doen waardoor je een beetje ontspant. Misschien een cliche, maar ga eens lekker zwemmen 's avonds of loop een paar uur met een vriendin over het strand. Schrijf voor jezelf op hoe je zelf de bevalling zou willen. Ik zelf wil in het ziekenhuis bevallen, maar als het natuurlijk te snel gaat, dan staat thuis ook alles klaar nietwaar. Het is normaal om je soms heel erg zorgen te maken, ik denk dat de bruiloft er ook een beetje mee te maken heeft (bij mij wel hoor).
    Liefs.

2. Nadia1975

Nadia1975 Lid

19 jan 2007
    15
    0
    0
    Gezien jouw woonplaats is het strand misschien wat onhandig (dat is mijn associatie: ik woon aan de kust) maar de Limburgse Heide is ook heel mooi :)

3. Niet meer actief

Ik denk ook dat het door de bruiloft komt.
    Maar ik maak me meteen zorgen en ik schiet meteen in de stress en nu ben ik weer gestresst omdat ik al 2 dagen mijn kindje niet gevoeld heb!
    Gek word ik ervan!

Is het nu normaal dat ik hem nog niet elke dag voel en dan wel en dan een paar dagen niet? En als ik hem voel is het heel zachtjes, mijn vriend voelt het dan niet, van de buitenkant voel je het dus nog niet. Is dat normaal?

4. jamayra

jamayra Actief lid

8 mrt 2007
    247
    0
    0
    sociaal cultureel werker
    flevoland
    hoi indy.

bij mijn eerste voelde ik haar ook heel weinig, bijna niet, ze was gewoon heel rustig. terwijl ik nu bij dit kindje heel veel voel bewegen.

zo zie je maar, elke zwangerschap is heel verschillend. :)

probeer een beetje tot rust te komen meid.

liefs.

5. Niet meer actief

Ok ik moet dus maar even rustig blijven :)

Gelukkig moet ik dinsdag naar de VK.
    Ik vind het gewoon raar ik niets voel, ja soms dan, maar dat komt van zo laag.

En van buitenaf voel je ook nog niets.

6. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    hoi hoi,

De een is de ander niet zou ik maar denken de een is heel relaxt en de ander niet.En volgens mij is iedere zwangere vrouw wel eens bezorgt,maar ik zou als je je zo druk maakt gewoon de verloskundige bellen kun je meschien langs komen en ben je gelijk weer gerust gesteld.
    En je hebt nu meerdere dingen om te stressen en zwanger en trouwen nou ik heb het niet tegelijk gehad anders was ik ook zo geweest ben namelijk ook van nature een stressie typetje.
    Dus probeer ervan te genieten en bel gewoon ff.
    groetjes jeslin

7. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hey indy

Hier ff lekker stoom afblazen helpt wel een beetje. ;)
    Ik zou me niet teveel zorgen maken om je kindje. Als de beeb merkt dat je gestresst bent dan wordt hij ook vanzelf wat rustiger.
    En je gaat binnekort trouwen logisch toch dat je dan wat gestresst bent.

Wat je schoonvader betreft lekker laten kletsen...
    Jij moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Als jij je in het zh veiliger voelt dan moet je zeker daar bevallen. Als je thuis gaat bevallen omdat de mensen in je omgeving dat 'beter' vinden dan zal dat er alleen maar voor zorgen dat de bevalling moeizamer gaat omdat jij je er niet prettig bij voelt.

Ga leker genieten van je zwangerschap en de voorbereidingen voor je aanstaande huwelijk.
    zo'n dag gaat heel snel voorbij. ;)

8. Niet meer actief

Ik weet dat jullie gelijk hebben, maar word er zo onzeker van omdat ik niets (of niet veel) voel.
    En ik voel me een zeiker als ik elke keer de vk moet gaan bellen. Afgelopen vrijdag was ik daar en het hartje klopte en alles wat goed!
    Dus ik hoop dat alles nu ook nog goed is. Soms denk ik wel eens: zou dat het zijn?
    Maar het zit dan zo laag, mijn kindje zit toch ook niet zo laag? Pffff word hier echt een beetje gek van (komt door mezelf hoor, weet ik ook wel, maar toch blijf ik onzeker). Dinsdag moet ik weer naar de VK.

Deel Deze Pagina